Beste lezer,
Er is duidelijk een miscommunicatie geweest tussen Tele2 en ons. Er werd beloofd dat we maximaal een downloadsnelheid van 100Mbps moeten kunnen halen op de dsl van KPN. Achteraf klopt dit helemaal niet: wij kunnen maar maximaal 66Mbps halen. Toch werd er duidelijk gezegd dat 100Mbps haalbaar moest zijn…
66Mbps is wel echt te weinig voor een groot studentenhuis waarin wij wonen. We komen nauwelijks meer aan het studeren toe. Wij zijn hierdoor verplicht om te moeten overstappen naar Ziggo, die ons tot 1Gbps kan aanbieden via kabel. Bij alle andere providers, die dsl gebruiken, ligt de grens op 66Mbps.
Wij kregen gisteren te horen dat we Tele2 €157,80 moeten betalen om ons contract te beëindigen, en dat terwijl er duidelijk een miscommunicatie heeft plaatsgevonden waardoor wij niet kregen waarvoor wij betalen.
Hoe kunnen wij die €157,80 aanvechten? We zijn het er écht niet mee eens dat we vast zitten aan deze kosten. Na een valse belofte moeten wij ook nog eens betalen...