beantwoord

Box gaat niet meer aan geen blauw lampje.

  • 12 November 2020
  • 3 reacties
  • 168 x bekeken

Goedemiddag,

 

Ik heb een paar weken geen tv gekeken. Want heerlijk netflix en dat moet ook kunnen.

Echter wilde ik gisteren avond de box aan zetten ( ja sorry stroom gaat uit als ik het niet gebruik )

En nu doet hij niks meer, geen blauw lampje.

Stekker in stop contact gestopt waar de nest op zit dus die werkt maar ook geen soelaas.

Box is ook koud. Dus ik vermoed dat de voeding niet meer werkt?

Kan er een nieuwe worden gestuurd? 

 

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 13 November 2020, 11:19

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 5

Beste @Dutchylady, welkom op onze Community. Ja helemaal mee eens, wat kijk je voor leuks op Netflix? Heb je nog een leuke aanrader voor mij? :smile:

Geen zorgen, ik ga je helpen zodat je weer gebruik kunt maken van je tv! Om zeker te weten dat jouw apparatuur echt niet werkt kan je het volgende proberen: sluit de tv ontvanger aan op een ander stop contact. Het is belangrijk dat je de tv ontvanger niet op een stekkerdoos, maar op een wandcontactdoos aansluit. Werkt het dan nog niet, dan is je tv ontvanger inderdaad defect en stuur ik een nieuwe jouw kant op. Ik zie dat je je klantnummer al hebt ingevuld, maar ontvang graag voor de zekerheid nog jouw adresgegevens. Die kan je naar mij sturen in een privébericht. Ik hoor het van je!  

Reputatie 5

Ik heb je privébericht ontvangen en ben gelijk aan de slag gegaan. De nieuwe decoder is verstuurd en je hebt een e-mail ter bevestiging ontvangen. Ik verwacht dat je na het weekend een pakketje ontvangt. Tot die tijd nog even verder Netflixen? Enough heb ik ook gezien, heel tof! Virgin River zal ik op mijn lijstje zetten. Ik houd ook van romantische films, vooral romantisch comedy’s. Heb je Emily in Paris gezien? Die vond ik hilarisch!

Even weer terug naar het topic. Je oude apparatuur willen wij heel graag terug. Bij de levering van de nieuwe tv-ontvanger zitten de benodigde retour materialen. Ik wil je vragen om bij het retour sturen van de ontvanger een begeleidend briefje toe te voegen met daarin vermeld de volgende gegevens: klantnummer, naam, adres, postcode en woonplaats en reden van retour sturen. Meer informatie over het retourneren van apparatuur lees je terug in dit topic. Mocht je nog andere vragen hebben, let me know. Ik sta voor je klaar!

Dankjewel Rox !

Ik zie de box met spanning tegemoet en zal de oude terug sturen.

Tot die tijd maar even netflixen ja :joy:

Tele2 heeft nog geen streamen op de mobiel toch?

 

Alvast bedankt voor de sneller service en een fijn weekend voor allen gewenst !

 

Reageer