beantwoord

Foutmelding TV: er is iets fout gegaan bij het afspelen van dit kanaal

  • 10 November 2020
  • 1 reactie
  • 1288 x bekeken

Hi,

Sinds een paar dagen doet mijn tv ontvangst erg raar! Ik krijg nu continu de melding dat er iets is foutgegaan bij het afspelen van het kanaal (interactieve televisie). Ik kan wel naar apps toe en het internet werkt wel. Als ik op ok druk gebeurt er ook niks, heb ook het modem al gereset maar zonder resultaat. 

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 13 November 2020, 08:48

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 5

Hi @Lonneke1994, welkom op de Community. Ik ga je helpen zodat je weer optimaal van je tv kunt genieten! Wat ik je als eerste echt aanraad om te doen is dit topic heel goed door te lezen. Hier staan namelijk hele handige tips voor als je geen of slecht beeld hebt. Ik weet dat dit veel mensen heeft geholpen. Mocht dat bij jou niet werken, geef dan een gil! Dan duik ik aan de hand van je klantnummer in het systeem om het uit te zoeken. Dan komt het helemaal goed!

Een andere tip die ik je kan meegeven is dat, als je direct geholpen wilt worden, je mijn collega’s van de klantenservice kan bellen. Zij zijn bereikbaar op 020-754444 van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Zij staan helemaal voor je klaar! Wil je ons op de hoogte houden? 

Reageer