beantwoord

Decoder gaat uit / gaat niet aan

  • 26 October 2020
  • 12 reacties
  • 483 x bekeken

Onze decoder heeft kuren. Hij ging al wekenlang steeds niet aan. Als we dan de stekker eruit haalden en weer erin, deed hij het tnt wel weer. Maar nu gaat hij helemaal niet meer aan.

Via de klantenservice kreeg ik de tip voor een fabrieksreset. Ik moest beginnen met de stekker van decoder en modem eruit te halen … maar toen viel (natuurlijk) de telefoonverbinding weg!

En ik heb geen zin in wéér een half uur in de wacht hangen.

Dus wat kan ik nog proberen om het probleem op te lossen? Hoe doe ik een fabrieksreset? Of is deze decoder niet meer te redden?

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 27 October 2020, 09:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Het kan ook de voedingsadapter van de decoder zijn, er is een bepaald type dat na enige tijd problemen geeft. War is de naan / type die op die adapter staat?

Amino A132 (bedoel je dat?)

Dat is de naam van de decoder.

Sunfone staat op de adapter, als ik het goed lees ...

Dat is de naam van de decoder.

Sunfone staat op de adapter, als ik het goed lees ...

Dat is het type met problemen, vraag aan de klantenservice of ze je een nieuwe toesturen.

Hartelijk dank!! Ga ik doen!

Bij tele2 niemand beschikbaar helaas... Wellicht reageert tele2 op dit bericht?

Ik wacht het ff af.

Reputatie 5

Hoi hoi,ik ben er! You’ve got mail. :smile: Goed dat je je klantnummer hebt toegevoegd aan je profiel, zo kon ik gelijk aan de slag gaan! Ik heb een nieuwe decoder jouw kant opgestuurd. Via de e-mail heb je daar een bevestiging van ontvangen. Het zal niet meer dan twee werkdagen duren verwacht ik. 

De de oude tv-ontvanger plus de voeding willen we graag terug.  Bij de levering van de nieuwe tv-ontvanger zitten de benodigde retourmaterialen. Ik wil je vragen om bij het retour sturen van de ontvanger een begeleidend briefje toe te voegen met daarin vermeld de volgende gegevens: klantnummer, naam, adres, postcode en woonplaats en reden van retour sturen. Meer informatie over het terugsturen van apparatuur lees je terug in dit topic. Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze gerust. De Community staat voor je klaar! 

Heel fijn! De bevestiging heb ik nog niet ontvangen, maar dat komt vast goed.

Fijn dat je het meteen in gang hebt gezet! Nu is het probleem hopelijk snel verleden tijd!

Thanks!

Ik heb nog niets ontvangen ... geen nieuwe decoder en ook geen bevestiging 🙁

Tele2, help me please!

Reputatie 5

Hi @Athalia, goed dat je dit aangeeft! Heb je trouwens ook je spambox gecontroleerd voor de bevestigingsmail? Vaak komt onze mail daar terecht. 

Kan je mij in een privébericht je volledige naam, adresgegevens en e-mailadres sturen? Dan kijk ik voor jou of alles goed is gegaan met het verzenden!

Reputatie 5

Ik heb je privébericht ontvangen en ben gelijk aan de slag gegaan. Er was iets niet goed gegaan met de aanvraag van de nieuwe decoder, mijn excuses! Als het goed is staat de aanvraag nu helemaal juist in het systeem. Ook was de bevestigingsmail verstuurd naar een ander e-mailadres in ons systeem. Maar ik heb hem nu opnieuw gestuurd naar het e-mailadres wat je in het in privébericht stuurde.

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan betekenen? :smile:

Heb de bevestiging ontvangen nu, en hopelijk volgt de decoder snel!

Bedankt!