beantwoord

Verhuizing niet goed doorgegeven

  • 12 November 2020
  • 2 reacties
  • 98 x bekeken

Ik hang nu, om precies te zijn 1 uur en 30 minuten aan de lijn. Dit is echt niet normaal meer, en dit kost mij handenvol met geld. En jullie schuld ook nog eens. Schandalig.

 

Ik heb mijn verhuizing 26 september doorgegeven. Alles was geregeld. Zeiden jullie tenminste!

Totdat ik een brief van Incasso Bos kreeg.

Of ik even 150 euro wilde betalen, anders zou ik afgesloten worden. 

Hoe kunnen jullie dit maken?? No way dat ik ga betalen voor iets waar ik geen gebruil van maak. 

En je klanten dan ook rustig anderhalf uur in de wacht laten!! 

 

 

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 13 November 2020, 11:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7

Als je verhuist, gaat je abonnement dan niet gewoon mee? Als het dan niet opgezegd wordt, dan snap ik het wel.

Reputatie 5

Hoi @Carmenvdhoek, welkom op onze Community. Dat is een lange wachttijd! Ik snap dat je graag verder wilt en ik ben er om jou verder te helpen. Terechte opmerking van @pipodeclown. Als je je verhuizing hebt doorgegeven, dan zou je abonnement automatisch mee moeten verhuizen. Of bedoel je soms dat je je abonnement hebt opgezegd bij ons? Zou je hier opheldering over kunnen geven?

Je geeft aan dat je een brief van Bos Incasso hebt ontvangen, dit betekent dat wij jouw dossier inmiddels hebben overgedragen na het versturen van meerdere betaalherinneringen. Als ik meer informatie van jou heb ontvangen, ga ik voor je uitzoeken wat er precies is gebeurd. Ik wil je ook gelijk vragen om je forumprofiel compleet in te vullen met jouw klantnummer. Zo kan ik meekijken in het systeem. Laat je het weten als ik iets kan doen voor je?