Het is inmiddels bijna een week geleden, en Tele2 heeft mijn vraag nog steeds niet opgepakt. Mijn vraag staat beschreven in mijn oorspronkelijke topic: "Kopie contract onvindbaar". Hierbij de link naar dit topic: Kopie contract onvindbaar | Tele2 Forum
Ik heb inmiddels ook zelf (een moderator van) de Tele2 Community geprobeerd te bereiken via het e-mailadres henk.h@tele2.com. Alle automatisch verstuurde e-mails van de Tele2 Community worden namelijk vanuit dit e-mailadres verstuurd. Maar reageren op dit e-mailadres is tevergeefs; ik heb tot op heden geen reactie terug ontvangen.
Zou een moderator van Tele2 alsnog z.s.m. kunnen reageren op mijn vraag? Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
In het andere topic heb je een reactie als antwoord op je vraag gemarkeerd, waardoor je topic de status beantwoord heeft en niet meer opvalt.
Moderators reageren niet op ongevraagd toegestuurde e-mail berichten, daarnaast werkt Henk niet meer bij Tele2.
De klantenservice is de directe ingang voor vragen, maar je kunt ook wachten tot hier een Tele2 moderator reageert.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.