beantwoord

Geen verbinding met modem

  • 20 December 2020
  • 5 reacties
  • 145 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Sinds vannacht kunnen al onze apparaten (laptops en telefoons) geen verbinding krijgen met ons eigen Wifi-netwerk. Vaste lijn is ook dood. Na 2x opnieuw starten van modem heb ik het teruggezet naar fabrieksinstellingen. Dat hielp vorige week, maar nu niet. Op elk apparaat komt: kan geen verbinding met netwerk maken. Netwerk is wel zichtbaar in lijst beschikbare netwerken. Lampje power en wifi branden; lampje bellen niet. Wie helpt me verder? Thanks!

icon

Beste antwoord door pipodeclown 20 December 2020, 19:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Deze vraag staat overigens in het verkeerde subforum (sorry, vertypte me op telefoon); gaat dus om wifi. 
En voor wie het zich afvraagt: natuurlijk gebruiken we nu de fabrieksinstellingen qua naam netwerk en wachtwoord. Zoals gezegd: dat werkte vorige week. Nu helaas niet… :-(

Reputatie 7

Probeer eens een laptop met een kabel te verbinden. Ben benieuwd of het modem wel internet heeft (vanaf buiten).

Thanks voor je reactie. Vergeten te vermelden: laptop heeft geen inplugmogelijkheid om dat te doen. Maar vaste telefoon ligt er ook uit, die zit wel via kabel aan netwerk.

Reputatie 7

Mogelijk is je modem kapot. Bel morgen de klantenservice dan kunnen ze de lijn meten en eventueel een nieuw modem sturen.

Tja, dat vreesde ik zelf ook al. Thanks voor het meedenken!