Skip to main content
beantwoord

Wanneer retourbox

  • 21 December 2020
  • 1 reactie
  • 398 x bekeken

Hallo, 

Graag wil ik weten wanneer ik mijn retourbox ontvang. Mijn abonnement loopt tot 3 januari, maar ik woon er al niet meer. Wil graag mijn box alvast ontvangen. 
 

Mvg,

Sanne

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hey @Sanne25,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw retourbox.

Allereest Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Jammer om te horen dat je ons gaat verlaten. Als je je abonnement opzegt, ontvang je de retourdoos rond de datum van opzegging. Je mag de apparatuur ook in een andere doos terugsturen! Op onze website staat het volgende: 

Heb je geen retourdoos ontvangen of kun je niet wachten op de retourdoos? In dat geval kun je zelf de apparatuur terugsturen. Wat dien je mee te sturen:

  • Bovengenoemde apparatuur
  • Je naam, adres, postcode, woonplaats en klantnummer
  • De reden van retourzending (opzegging/defect)

Adres
Tele2 Return Service
Antwoordnummer 10020
5140VB Waalwijk

Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag! 

P.s. Kan je jouw Community aanvullen met jouw klantnummer dan kan ik jouw gegevens erbij zoeken mocht dat nodig zijn.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

Forum|alt.badge.img+2

Hey @Sanne25,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw retourbox.

Allereest Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Jammer om te horen dat je ons gaat verlaten. Als je je abonnement opzegt, ontvang je de retourdoos rond de datum van opzegging. Je mag de apparatuur ook in een andere doos terugsturen! Op onze website staat het volgende: 

Heb je geen retourdoos ontvangen of kun je niet wachten op de retourdoos? In dat geval kun je zelf de apparatuur terugsturen. Wat dien je mee te sturen:

  • Bovengenoemde apparatuur
  • Je naam, adres, postcode, woonplaats en klantnummer
  • De reden van retourzending (opzegging/defect)

Adres
Tele2 Return Service
Antwoordnummer 10020
5140VB Waalwijk

Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag! 

P.s. Kan je jouw Community aanvullen met jouw klantnummer dan kan ik jouw gegevens erbij zoeken mocht dat nodig zijn.