beantwoord

Nieuw internet geïnstalleerd maar geen internetverbinding

  • 22 December 2020
  • 5 reacties
  • 208 x bekeken

Een nieuwe klant, ik heb de apparatuur ontvangen en aangesloten, en vandaag heb ik een bericht van u ontvangen waarin staat dat het internetpakket klaar is en dat ik het kan gebruiken. Ik heb de verbindingen gecontroleerd en gecontroleerd, ze zijn allemaal correct geactiveerd, de router werkt, maar zonder een verbinding met internet, de aan / uit-knop licht rood op, de knop  Draadloos en tv lichten groen op

 

icon

Beste antwoord door WhTurner 22 December 2020, 15:19

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Als de modem verbinding met internet heeft, moet het DSL-lampje groen continue branden.

Het kan dus zijn dat de verbinding van de DSL-ingang naar het ISRA-punt (de KPN aansluiting niet goed is, of dar er nog geen signaal op de KPN lijn is. Je kan even afwachten (en af en toe je modem uit- en weer aanzetten) of bellen naar de klantenservice 020 7544444. Die kunnen de lijn doormeten en zien of er al signaal is.

Reputatie 7
Badge +12

Stuur ook eens een foto van hoe/waar je het modem hebt aangesloten?

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Jafarkhansa5,

Welkom op de Community en bij de Tele2-familie! Ik ga je meteen helpen met jouw nieuwe internetaansluiting.

De Goldmembers @eric en @WhTurner hebben je al op weg gehoplpen en bedankt voor het maken van de foto’s. Ik heb meteen een lijnmeting gedaan op jouw adres en de verbinding werkt. Als het goed is moet de verbinding in orde zijn bij jou thuis. Heb je de tip van @WhTurner geprobeerd? Het modem herstarten kan zeker helpen! Ik heb hier een handig topic voor je erbij gezocht waarin we helpen om jouw internetverbinding online te krijgen: 

Laat je ons weten of je online bent? De Community staat voor je klaar! :thumbsup: