beantwoord

Hoe voorkom ik dat e-mailaccount wordt afgesloten?

  • 15 December 2020
  • 11 reacties
  • 401 x bekeken

Ik heb op mijn tele2 e-mailaccount een bericht gekregen dat het e-mailaccount wordt afgesloten omdat het niet meer in gebruik zou zijn. Terwijl het dagelijks wordt gebruikt.

 

Hoe kan ik voorkomen dat het werkelijk wordt afgesloten?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 15 December 2020, 10:27

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heb je ook een betaald internet aansluiting van Tele2?

Nee, die heb ik niet meer.

Reputatie 7
Badge +12

 Dan kun je via die link in de email nog 6 maanden uitstel aanvragen. In die tijd kun je overstappen naar een ander e-mailadres.

Dat heb ik al geprobeerd. Er zit gen link in de e-mail, alleen een niet gelinkte verwijzing naar charon.tele2.nl, maar als ik daar naartoe ga, krijg ik een 500 server error.

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb hem vanmorgen wel kunnen gebruiken. Ben bang dat die server even bezweken is onder de aanvragen. Wacht even tot morgen, zal het best wel weer werken en je kunt alvast beginnen met de aanpassing naar de mensen/sites die jouw oude email gebruiken.

Bedankt, ik zal het proberen. Is er geen manier om het account gewoon helemaal in stand te houden? Ik gebruik dit e-mailadres al zooo lang, aanpassen wordt een ‘hell of a job".

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @TeleHarm,
Welkom op de Community! Ik heb meteen voor je gecheckt wat er nu aan de hand is.

Geen zorgen, de mailbox wordt niet afgesloten! Een groep klanten met een Tele2 mailbox heeft onterecht dit bericht gehad. Je mag dit bericht als niet verzonden beschouwen! Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor het melden!

Mocht je meer vragen hebben hierover dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! 

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt, ik zal het proberen. Is er geen manier om het account gewoon helemaal in stand te houden? Ik gebruik dit e-mailadres al zooo lang, aanpassen wordt een ‘hell of a job".

Gelukkig was het een foutje... Maar zou persoonlijk toch ook alvast met een ander account gaan werken. Je betaald immers niets voor dit email account en dus zijn je rechten ook beperkt.

Hallo @TeleHarm,
Welkom op de Community! Ik heb meteen voor je gecheckt wat er nu aan de hand is.

Geen zorgen, de mailbox wordt niet afgesloten! Een groep klanten met een Tele2 mailbox heeft onterecht dit bericht gehad. Je mag dit bericht als niet verzonden beschouwen! Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor het melden!

Mocht je meer vragen hebben hierover dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! 

Bedankt Cas. Dat is een opluchting.

Mijn vrouw heeft een vergelijkbaar tele2 e-mailaccount, en zij heeft ook het afsluitbericht gekregen. Geldt voor haar ook dat het account niet wordt afgesloten?

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @TeleHarm,
Graag gedaan! Het geldt voor iedereen die deze mail heeft gehad, het betreft een fout. 
We houden je op de hoogte in dit topic:

 

 

Hoi @TeleHarm,
Graag gedaan! Het geldt voor iedereen die deze mail heeft gehad, het betreft een fout. 
We houden je op de hoogte in dit topic:

 

 

Graag een duidelijke toelichting op de "fout”, want dit komt m.i. niet uit de lucht vallen. Er is namelijk al eerder een Versatel emailaccount van ons opgeheven. Waar is Tele2 mee bezig en wat zijn de plannen voor de (nabije) toekomst? De “sorry” email die ik vanmiddag ontving spreekt over emailaccounts die vooralsnog niet worden opgeheven. De email is per abuis verzonden, maar hij stond al wel klaar, dus graag duidelijkheid zodat wij klanten hiernaar kunnen handelen!