beantwoord

behouden bestaand zonnet email

  • 29 August 2020
  • 29 reacties
  • 2549 x bekeken

ik probeer nu al een week tevergeefs om mijn huidige email adres van zonnet te behouden.

ik kan klikken , email adres invullen en wat nog meer; wat ik ook probeer; er gebeurt echter nop,nada, niets…; geen bevestiging van dat ik nieuw account krijg, de oude dus behoud enzovoorts.
 

ik wil (moet) namelijk mijn huidige email adres behouden omdat er best wat accountsen andere dingen aan vast zitten en het bergen werk is om alles over en om te zetten.

gaarne een reactie; het kan / mag ook per chat.
 

icon

Beste antwoord door kruys70 25 September 2020, 19:01

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

29 reacties

Nou, Kruys70 heeft de documenten terug. Dat ‘het allemaal weer werkt’ is natuurlijk te veel gezegd, want er bestaan nog vele problemen met de zonnet mail, zowel voor zonnet klanten alsook voor betalende Tele2 klanten met een zonnet/versatel mail adres die nu al maandenlang voortduren en maar niet opgelost worden.

helaas kan ik nog steeds geen account aanmaken; ik heb omdat ik overal nog bij kon, alle mail en doorstuur dingen  en 2e (veiligheids) emailadres gewijzigd.

 

jammer dat ik na zoveel jaar mijn vertrouwde email adres kwijtraak.

 

het is zoals shlika aangeeft;

Het lijkt er toch sterk op dat ze bij zonnet de ticket niet eens lezen.

Ik kan u alleen maar adviseren vol te houden, blijf reageren, en benoem vooral ook een termijn waarbinnen u een oplossing van uw probleem verwacht.

Ik ben wel blij dat u dit hier post, dat bied ook andere gebruikers een inkijkje in hoe professioneel de klachtafhandeling van zonnet is, zodat ze dit mee kunnen laten wegen in hun beslissing of ze dit bedrijf wel geld willen geven voor het behoud van hun e-mail.

 

 

helaas kan ik nog steeds geen account aanmaken; ik heb omdat ik overal nog bij kon, alle mail en doorstuur dingen  en 2e (veiligheids) emailadres gewijzigd.

 

jammer dat ik na zoveel jaar mijn vertrouwde email adres kwijtraak.

 

het is zoals shlika aangeeft;

Het lijkt er toch sterk op dat ze bij zonnet de ticket niet eens lezen.

Ik kan u alleen maar adviseren vol te houden, blijf reageren, en benoem vooral ook een termijn waarbinnen u een oplossing van uw probleem verwacht.

Ik ben wel blij dat u dit hier post, dat bied ook andere gebruikers een inkijkje in hoe professioneel de klachtafhandeling van zonnet is, zodat ze dit mee kunnen laten wegen in hun beslissing of ze dit bedrijf wel geld willen geven voor het behoud van hun e-mail.

 

 

 

Je leest het @Cas van Tele2 jullie zijn al maanden lang alle problemen aan het “doorzetten“, maar er veranderd gewoon niets. Er is nog maar 1 optie. Maak deze hele actie ongedaan, en geef de mail in handen van een partij die wel capabel genoeg is om mailhosting te doen!

ik probeer nu al een week tevergeefs om mijn huidige email adres van zonnet te behouden.

ik kan klikken , email adres invullen en wat nog meer; wat ik ook probeer; er gebeurt echter nop,nada, niets…; geen bevestiging van dat ik nieuw account krijg, de oude dus behoud enzovoorts.
 

ik wil (moet) namelijk mijn huidige email adres behouden omdat er best wat accountsen andere dingen aan vast zitten en het bergen werk is om alles over en om te zetten.

gaarne een reactie; het kan / mag ook per chat.
 

zonnet is van Internlnet  misschien kunnen ze je wel helpen 

024-7070500

Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur.