Skip to main content

Bij het aanbod van Zonnet voor een E-mail Only abonnement kies je een nieuw .nl-domeinnaam. Is het (uiteraard tegen meerprijs) mogelijk om een .com-domeinnaam te kiezen?

Is het mogelijk de registratie van een bestaand .com-domein over te dragen aan Zonnet, en dat domein te gebruiken in de e-mailomgeving van Zonnet E-mail Only?

(Deze vragen stellen ik hier omdat ik geen reactie krijg via het contactformulier van Zonnet.nl, en de nieuwe eigenaar van Zonnet, InterNLnet B.V. te Duiven, weigert telefonisch support te verlenen).

Dat aanbod wordt gedaan door een derde partij. Tele2 heeft daar verder geen informatie of invloed op. Zou persoonlijk mijn zaken ergens anders regelen als voor de aanschaf van de dienst een bedrijf zich al in stilte verhult.


Dat aanbod wordt gedaan door een derde partij. Tele2 heeft daar verder geen informatie of invloed op. Zou persoonlijk mijn zaken ergens anders regelen als voor de aanschaf van de dienst een bedrijf zich al in stilte verhult.


Ik zag elders dat een medewerker van Tele2 bemiddelt bij problemen met contact met Zonnet/interNLnet. Vandaar dat ik de vraag toch hier stel: een mens moet toch wat. Overigens hoor ik je, voor wat betreft een bedrijf dat zwijgt bij vragen.


Bij het aanbod van Zonnet voor een E-mail Only abonnement kies je een nieuw .nl-domeinnaam. Is het (uiteraard tegen meerprijs) mogelijk om een .com-domeinnaam te kiezen?

Is het mogelijk de registratie van een bestaand .com-domein over te dragen aan Zonnet, en dat domein te gebruiken in de e-mailomgeving van Zonnet E-mail Only?

(Deze vragen stellen ik hier omdat ik geen reactie krijg via het contactformulier van Zonnet.nl, en de nieuwe eigenaar van Zonnet, InterNLnet B.V. te Duiven, weigert telefonisch support te verlenen).

zonnet is van Internlnet  misschien kunnen ze je wel helpen 

024-7070500

Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur.