Skip to main content
beantwoord

Slecht internet / geen tv

  • 13 December 2020
  • 3 reacties
  • 123 x bekeken

Hallo, 

Ik zit al enkele uren met extreem slecht internet en geen tv. Dit is al een paar keer gebeurd deze week en dan was het ongeveer na een uur spontaan weer goed, maar nu duurt het wel érg lang. 

Klantenservice is niet bereikbaar op zondag.. wat kan ik nog doen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Restart van het modem is het enigste wat je kan doen. En dan morgen de klantenservice bellen.

Restart heb ik uiteraard al 5 keer geprobeerd.. daar wordt het slechter van. Internet is dan volledig weg. Hielp de vorige keer helaas ook niet. 

Toch bedankt voor je reactie 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @kellismit,
Welkom op de Community! Ik ga er alles aan doen om je te helpen met het optimaliseren van jouw internetverbding!

Bedankt voor het invullen van jouw Community profiel met persoonlijke gegevens. Ik heb meteen jouw account erbij gepakt en een lijnmeting kunnen doen. Dit houdt in dat wij de lijn vanaf de wijkcentrale naar jouw woning testen. Deze is goed en stabiel!
Dat is goed nieuws. De volgende stap is de verbinding in jouw woning te controleren. Hiervoor heb ik een topic erbij gezocht. Het zijn een aantal stappen die je zelf kan doornemen om de verbinding te verbeteren. Probeer de stappen in dit topic: 



Laat je mij weten of het heeft geholpen? Ik sta voor je klaar!