Hallo @mberkhof,
Van harte welkom op de Community! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee. Het lukt niet om jouw e-mailadres van Versatel te laten controleren.
Geen zorgen! Ik ga dit meteen intern doorzetten voor jou. Top dat je jouw Versatel e-mailadres hebt ingevuld in jouw Community account. Dit is het e-mailadres waar het om gaat toch?
Het verloopt niet vlekkeloos, mijn excuses ervoor maar we doen er alles aan om dit te fixen! 
Dag Cas, Bedankt voor je reactie, maar ik snap even niet wat jij voor me kunt doen. Wat kun jij bereiken bij Zonnet, wat ik niet kan, en heel veel anderen vóór mij ook niet? Grtz, Marianne
PS. Het genoemde email-adres is het juiste inderdaad.
Dag allemaal, het is gelukt intussen. Het formulier mankeert volgens Zonnet niks aan maar ze hebben tot 3x toe het formulier niet ontvangen. En van "probeer-het-later-nog-eens” hebben ze nog nooit gehoord. Maar ze hebben me geholpen, dus ik kan mijn mailadres behouden :-). Cas, bedankt voor het doorgeven! Grtz, Marianne Berkhof