Skip to main content

Beste,
 

Ik kom maar niet van mijn oude zonnet mail af.
Eerder al contact gehad (met Tele2) en ze beloofden toen dat ze het binnen 2 weken zouden deleten maar helaas.
Elke dag een bak met spam binnen.
Mijn account dateert van 10 jaar en ouder terug, dus ik heb geen klant nr.

Hi @Edwin51, welkom op onze Community! Als ik het goed begrijp maak je geen gebruik meer van onze diensten, maar heb je nog een oud e-mailadres waar je graag van af wilt. Klopt dit? In dat geval heb je bericht gehad dat je e-mailadres overgezet wordt naar Zonnet/Versatel, check dit topic voor meer meer informatie.

Voor alle vragen moet ik je doorverwijzen naar hun eigen support pagina. Maar ik heb gelijk voor je gekeken, en als je voor 1 januari 2021 geen keuze maakt uit een van de drie betaalde abonnementen, dan zal jouw e-mailadres per die datum automatisch opgeheven worden. In jouw geval hoef je dus helemaal niets meer te doen! :smile: Mocht je nog andere vragen hebben, dan adviseer ik je contact op te nemen via de support pagina.