De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Gisteren had ik nog 8430 MB over. De hele dag thuis op de wifi en nu is mijn bundel plotseling leeg. Hoe kan dat?
Goedemorgen, ik ben in het buitenland en ik ben mijn pincode vergeten, mijn pukcode kan ik ook niet opvragen omdat ik mijntele2 niet kan activeren via mijn telefoonnummer. Kan ik op een andere manier mijn abonnement koppelen aan mijntele2 om mijn pukcode op te vragen?
Beste allemaal, Ik heb een vraag. Ik wil binnenkort een contract afsluiten bij tele2. Het gaat om het abonnement unlimited GB + unlimited bel/sms, looptijd 24 maanden. Per maand kost dit 25 euro, maar voor de 25 euro staat de 40 euro doorgestreept. Ik vraag mij af of ik echt wel elke maand 25 euro betaal en niet opeens 40 euro moet gaan betalen, bv na contract verlening. Wanneer zou ik eventueel wel 40 euro betalen? Alvast bedankt!Met vriendelijke groet, Lisanne van Duijn
Goedemiddag, Ik kan over 2 weken mijn abbonement verlengen incl nieuw toestel. Ik weet dat dit al 4 maanden voor het aflopen van mijn contract is. Ik weet dat de mogelijkheid bestaat om via early renewal al voor deze 4 maanden te verlengen. Nu zit ik met het volgende. Mijn huidige toestel Xiaomi mi11 ultra is kapot. Normaal zou het geen probleem zijn om te wachten tot ik kan verlengen, maar wij gaan eind volgende week op vakantie en ik zou wel graag mooie foto's en video's willen maken van mijn kinderen die voor het eerst gaan skiën. Ik vind het echter een hoop geld om voor 1 week eerder 71 euro te betalen. Is er misschien een mogelijkheid dat we hier samen tot een oplossing kunnen komen zodat ik toch een mooi nieuw toestel kan meenemen en mooie eerste herinneringen kan vastleggen? Ik hoor graag van een van u. Met vriendelijke groet,Sander Nichelmann
Ik heb een verlenging gedaan aangevraagd bij GSMWEB met een nieuw toestel.ik heb GSMWEB al 50+ mailtjes gestuurd en meerdere keren gebeld. Maar men weigerdt. mijn herroepings aanvraag te behandelen, en dus alles te annuleren. Nu kan ik natuurlijk een juridische weg in slaan maar,is er een manier om de verlenging te beeindigen en dit gewoon via Tele2 te doen. Ik las nl van verschillende klanten dat het blijkbaar mogelijk is voor de provider om via de achterdeur de verlening ongedaan te maken.
Mijn abbonoment dat ik op dit moment gebruik staat in de naam van een familie lid omdat ik te jong was om zelf een te kopen. Het abonnement dat ik op dit moment heb loopt af in mei.Ik heb een nieuw abbonoment aangevraagd in mijn naam. Mijn probleem is nu dat ik geen datum heb gekregen wanneer het abonnement ingaat?
Ik heb mijn abonnement ooit op mijn moeder haar naam aangemaakt omdat ik zelf nog te jong was om dit te doen. Ik zou nu het abonnement op mijn eigen naam willen zetten. Hoe kan ik dit doen?
Gisteren kreeg Ik plotseling een SMS’je van Tele2 dat mijn databundel van de maand februari al voor 80% gebruikt zou zijn , en ook gelijk daarna een SMS’je dat mijn databundel helemaal op was … ??? Heel raar … daar klopt helemaal niets van , want ik heb nauwelijks mijn data aangehad deze maand , c.q. de afgelopen 4 dagen … Ik heb gisteren meteen contact opgenomen met Tele2 en het meisje dat ik aan de telefoon kreeg kon niks raars vinden of wanneer mijn data dan gebruikt zou zijn … Ik had ook het gevoel dat ze het niet echt serieus nam … Zij bood ook een tegoed aan van 1 GB om het goed te maken , maar ook dat is niet goed gegaan , want dat tegoed is er nog steeds niet ! Ik kan nog steeds geen data gebruiken ! Wanneer kan ik dit data-tegoed verwachten ? Dit lijkt wel op een technisch probleem bij Tele2 … en ik zag dat er meer mensen last van hebben en hadden ...
Ik heb een overstap van T-Mobile naar Tele2 aangevraagd bij Belsimpel op 6-2-23. Nu staat er al een paar dagen "Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Tele2" Hoelang heeft Tele2 daar normaal voor nodig ?
Mijn contract is opgezegd op 11 Nov. per 11 Dec. Ik heb hiervan ook een bevestigings email gekregen, maar ik blijf bundel houden in mijn Tele 2 en ook is de laatste factuur voor de gehele maand December. Ik heb geprobeerd op de email te reageren, maar dit werkt niet, ik heb via de chatbot geprobeerd een medewerker te bereken maar dit lukt niet iedereen is altijd bezet.Ik bevindt me in het buitenland en wil niet hogere kosten maken door tele2 te bellen. Is er een andere mogelijkheid om tele2 te contacteren om dit op te lossen?
Goede dag,Ik heb vorige week een abonnement besteld met telefoon.Deze zou eerst vrijdag binnen komen maar is dus veranderd naar vandaag.Nu kijk ik net en komt die alweer niet vandaag!! Maar morgen pas..Nu is mijn nummer dus al overgezet en ben ik helemaal niet meer bereikbaar meer.Gister wou ik het uitstellen nummer overzetten maar kreeg elke keer dat dit niet kan omdat dit al gedaan was... wat dus ook niet zo is.Ik erg me nu kapot dat ik helemaal niet meer bereikbaar ben!!!
Afgelopen april heb ik een link verstuurd voor vriendenvoordeel waarmee vervolgens een abonnement is afgesloten voor 2 jaar. De gebruiker van de link heeft inderdaad de vriendenvoordeel ontvangen maar ikzelf niet. Daarom stuurde ik 20 juni een mail hierover en kreeg te horen dat er inderdaad iets niet goed was gegaan en op 23 juni kreeg ik bericht dat ik binnen 2 weken een bevestiging zou ontvangen over mijn vriendenvoordeel. Op 13 juli stuurde ik wederom een email omdat ik nog steeds geen bevestiging had ontvangen en ik ook niets op mijn factuur had gezien. Geen antwoord ontvangen. 24 juli wederom gemaild, wederom geen reactie. 15 september weer gemaild en wederom geen reactie. Inmiddels is het 8 december en ik baal er van dat ik nu via deze weg probeer om nog iets van Tele2 over de klantenvoordeel te horen, want volgens hen moet ik maar gewoon naar het daarvoor bestemde email adres mailen waarop ik dus sinds 23 juni geen reactie meer heb gekregen.Ik zou graag dat dit opgelost wordt z
Hoi! Ik verhuis binnenkort naar Zweden (einddatum nog onbekend) en ik zou graag mijn Nederlands nummer & bundel bij Tele2 willen behouden. Echter las ik dat er na 4 maanden extra kosten in rekening gebracht kunnen worden als je je bundel voor meer dan 4 maanden in het buitenland gebruikt. Er werd geadviseerd wordt om dan een lokale simkaart te gaan gebruiken (= een Zweeds nummer). Mijn vraag nu is of het mogelijk is om naast mijn toekomstige Zweeds telefoonnummer ook mijn Nederlands nummer te behouden middels een Dual-simkaart? Of is dat niet mogelijk en zal je telkens moet switchen van Zweeds naar een NL simkaart? Ik weet even niet wat de beste oplossing kan zijn hiervoor… Ook qua internet bundel? Ik zou wel een prepaid internet bundel willen aanschaffen maar ik las dat ik die alleen in NL kan gebruiken... Alvast bedankt voor de support. Groetjes,
Hallo allemaal! Ik ga per maart 2023 op een reis gedurende 5-6 maanden. Tijdens deze reis zal ik geen gebruik maken van mijn mobiele abonnement van Tele 2.Is het mogelijk deze te pauzeren? te stoppen (zonder verlies van alle voordelen die ik de afgelopen jaren heb opgebouwd als klant). Ik zou na de reis namelijk graag klant blijven van Tele 2.Alvast bedankt! Alex
hallo, ik heb een onbeperkte kaart nodig omdat ik een livestream doe door heel Nederland waar ik zo'n kaart kan vinden bedankt voor je hulp
Hi all,i received my new sim card 2 days ago. However, I really want to change to another phone number because the one I have now recall me to some bad memories in the past. Would it be possible to change a new phone number? I already activated this new number and load subscription in.
Beste,Vandaag heb ik officieel mijn eerste Tele2 abonnement afgesloten als nieuwe klant.Ik heb de iPhone 14 Plus vandaag mogen ontvangen, met een nieuwe simkaart. De simkaart heb ik geplaatst in mijn telefoon, maar ik heb geen idee hoe ik ‘m moet activeren. De telefoon gaat niet over wanneer ik de klantenservice bel, omdat mijn nummer dus niet actief is. Ik ontvang geen sms’jes en kan ‘m dus ook niet koppelen aan MijnTele2-account. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, de simkaart er meerdere malen uitgehaald om na te kijken of het juist is geplaatst en mezelf een sms proberen te sturen vanaf een andere telefoon. Dit heeft allemaal niet geholpen. Het komt erop neer dat mijn simkaart inactief is en ik het niet zelf kan activeren. Wat moet ik doen?
Beste Tele2,Graag zou ik een telefoon willen bestellen bij mijn SimOnly. Is er ook een mogelijkheid dat ik dit via Jump Renewal kan doen? En hoe werkt dit precies? Mijn huidige SimOnly loopt tot Mei 2024. Ik wil liever geen twee jarig contract die vanaf dan pas weer in gaat. Met vriendelijke groet, Jordi
Ik ben mijn pukcode kwijt en heb mijn telefoonnummer nog niet aan mijn account gekoppeld. Als ik het goed heb gelezen kan ik die via deze weg terug krijgen. ps. Ik heb hierdoor ook geen mogelijkheid om de klantenservice te bellen.
Hey, ik studeer in Zweden, maar heb voordat ik vertrok Tele2 als nieuwe provider aangenomen. Vandaag kwam ik er helaas achter dat je voor nummerbehoud in Nederland moet zijn. Nu vroeg ik mij af, moet ik voor een activatie/bevestiging van een nieuw nummer ook in Nederland moet zijn?
...
Goede middag,Laatst is mijn telefoonabonnement overgegaan van mijn moeders account naar mijn eigen account. Mijn telefoonnummer heb ik ontkoppeld van mijn moeders account, en probeer ik nu te koppelen aan mijn eigen account. Alleen krijg ik dan de melding dat m’n nummer gekoppeld staat aan een ander account (waarschijnlijk dat van m’n moeder). Kan iemand mij daar bij helpen?Bij het aanmaken van dit forum account zag ik de optie om mijn klantnummer in te vullen op mijn profiel zodat de mods sneller kunnen helpen, alleen kan ik dat nergens vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik mijn klantnummer kan vinden?
Gelukkig nieuw jaar!Ik heb sinds vandaag unlimited elk weekend aan, maar had vandaag veel internet nodig en ben al door de 10GB en 2/3 bundelboosters heen. Ik vind deze bundelboosters geen probleem en snap het idee erachter.Het irritante is dat ik geen nieuwe bundelbooster kan activeren voor dat de vorige helemaal op is en dan werkt de app om de booster te activeren niet meer. Op zich logisch dat de app niet werkt omdat ik dan geen internetverbinding meer heb, maar het zorgt ervoor dat ik om een nieuwe te activeren per se met wifi verbonden moet zijn. Wat meestal niet heel makkelijk is ergens buiten.In de app staat dat ik bij 80% gebruik een nieuwe kan activeren, maar dat lijkt niet te kloppen. Die melding blijft er staan ook als ik al meer dan 80% heb verbruikt. Ik dacht ook dat ik op de Tele2 site had gelezen dat het via sms kon, maar er staat in de 80% en 100% verbruikt sms’jes van Tele2 niet wat ik dan zou moeten sturen.Is er een manier om dit op te lossen? Is er een bepaalde tekst
vandaag 1 januari 00.00 uur heb ik een nieuw sim-only abonnement bij tele2 afgesloten incl nummerbehoud. Ik heb simkaartje paar keer in uit gedaan en ook mijn telefoon paar keer uit aan maar blijf Geen bereik houden. Wel kreeg ik eerder al een sms dat pas 2 januari mijn nummer behoud in gaat. Hoe zorg ik er nu voor dat ik wel een geactiveerde sim kaart krijg?
Ik verblijf op dit moment in het buitenland tot aan de zomer en maak dus geen gebruik van mijn tele2 abonnement maar van een lokale simkaart. Ik moet in Januari mijn tele2 abonnement verlengen. Ik vraag me af of het mogelijk is om mijn huidige abonnement stop te zetten (en dus niet te verlengen) tot aan de zomer. En dat ik dan in de zomer een nieuw abonnement afsluit maar wel met mn huidige (tele2) telefoonnummer.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.