beantwoord

Telefoonnummer koppelen Tele2-account en klantnummer

  • 9 January 2023
  • 4 reacties
  • 116 x bekeken

Goede middag,

Laatst is mijn telefoonabonnement overgegaan van mijn moeders account naar mijn eigen account. Mijn telefoonnummer heb ik ontkoppeld van mijn moeders account, en probeer ik nu te koppelen aan mijn eigen account. Alleen krijg ik dan de melding dat m’n nummer gekoppeld staat aan een ander account (waarschijnlijk dat van m’n moeder). Kan iemand mij daar bij helpen?

Bij het aanmaken van dit forum account zag ik de optie om mijn klantnummer in te vullen op mijn profiel zodat de mods sneller kunnen helpen, alleen kan ik dat nergens vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik mijn klantnummer kan vinden?

icon

Beste antwoord door Reindert01010010 10 January 2023, 20:56

Bekijk origineel bericht

4 reacties

@Reindert01010010 

Het klantnummer staat op je factuur.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Reindert, allereerst welkom op onze Community! Ik zie inderdaad dat je 06-nummer nog aan het oude account gekoppeld staat. Ik heb deze zojuist voor je losgekoppeld en verwijderd. Je kunt over een uurtje een nieuw account aanmaken via deze pagina. Let op; op dit moment zijn er problemen bekend met het koppelen van telefoonnummers in de Tele2-omgeving. Onze IT-afdeling werkt er al hard aan om dit op te lossen. Ik zou zeggen maak wel je account alvast aan en probeer je nummer te koppelen. Als je deze melding krijgt ‘Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen. Let op van de abonnementen die je toevoegt, moeten de persoonlijke gegevens overeenkomen’, dan weet je dat dit bekend is. Zodra dit opgelost is zal je dan wel telefonisch of via SMS op de hoogte worden gehouden. 

En heb je je klantnummer gevonden met de tip van @WhTurner? Je 06-nummer is trouwens ook helemaal goed hoor en die had je gelukkig al ingevuld. 😄

Groetjes,

Marciano

Hey Reindert, allereerst welkom op onze Community! Ik zie inderdaad dat je 06-nummer nog aan het oude account gekoppeld staat. Ik heb deze zojuist voor je losgekoppeld en verwijderd. Je kunt over een uurtje een nieuw account aanmaken via deze pagina. Let op; op dit moment zijn er problemen bekend met het koppelen van telefoonnummers in de Tele2-omgeving. Onze IT-afdeling werkt er al hard aan om dit op te lossen. Ik zou zeggen maak wel je account alvast aan en probeer je nummer te koppelen. Als je deze melding krijgt ‘Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen. Let op van de abonnementen die je toevoegt, moeten de persoonlijke gegevens overeenkomen’, dan weet je dat dit bekend is. Zodra dit opgelost is zal je dan wel telefonisch of via SMS op de hoogte worden gehouden. 

 

Het koppelen van het nummer is inderdaad gelukt. Bedankt!

Ik heb nog geen factuur binnen van mijn nieuwe abonnement, omdat dit nog maar de eerste maand is dat hij op mijn eigen naam staat. Over een maandje ofzo zal ik mn klantnummer dan toevoegen, dan weet ik zeker dat dat in 1x goed gaat.

Bedankt voor de hulp!!

Reputatie 7
Badge +12

Hey Reindert, super om te horen dat het is gelukt met koppelen en natuurlijk graag gedaan! Bedankt voor de terugkoppeling. Mocht je later nog meer vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar! 😄

Reageer