beantwoord

Tele2 Vriendenvoordeel

  • 8 December 2022
  • 12 reacties
  • 235 x bekeken

Afgelopen april heb ik een link verstuurd voor vriendenvoordeel waarmee vervolgens een abonnement is afgesloten voor 2 jaar. De gebruiker van de link heeft inderdaad de vriendenvoordeel ontvangen maar ikzelf niet. Daarom stuurde ik 20 juni een mail hierover en kreeg te horen dat er inderdaad iets niet goed was gegaan en op 23 juni kreeg ik bericht dat ik binnen 2 weken een bevestiging zou ontvangen over mijn vriendenvoordeel. Op 13 juli stuurde ik wederom een email omdat ik nog steeds geen bevestiging had ontvangen en ik ook niets op mijn factuur had gezien. Geen antwoord ontvangen. 24 juli wederom gemaild, wederom geen reactie. 15 september weer gemaild en wederom geen reactie. Inmiddels is het 8 december en ik baal er van dat ik nu via deze weg probeer om nog iets van Tele2 over de klantenvoordeel te horen, want volgens hen moet ik maar gewoon naar het daarvoor bestemde email adres mailen waarop ik dus sinds 23 juni geen reactie meer heb gekregen.

Ik zou graag dat dit opgelost wordt zodat ik die beloofde €20,- ontvang voor het aanleveren van een nieuwe klant met een abonnement van 2 jaar.

Met vriendelijke groet,

Gerrit Wiggers

icon

Beste antwoord door GertJanWiggers 6 February 2023, 11:55

Bekijk origineel bericht

12 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @GertJanWiggers

Welkom op de Tele2 Community en wat leuk dat je een vriend hebt verwezen naar Tele2! Ik snap heel goed dat jij je vergoeding zo snel mogelijk wilt ontvangen, daar heb je natuurlijk ook recht op. Heb jij gemaild naar het mailadres: vriendenvoordeel@tele2.mgmco.nl.? Mocht dat zo zijn, dan zit je helemaal goed. Gezien dit namelijk een programma is die niet door onszelf wordt beheerd, moet ik je toch echt vragen om nogmaals contact via het mailadres op te nemen. Hopelijk is dit snel opgelost! 

Groetjes,
Johrick

Hi @GertJanWiggers

Welkom op de Tele2 Community en wat leuk dat je een vriend hebt verwezen naar Tele2! Ik snap heel goed dat jij je vergoeding zo snel mogelijk wilt ontvangen, daar heb je natuurlijk ook recht op. Heb jij gemaild naar het mailadres: vriendenvoordeel@tele2.mgmco.nl.? Mocht dat zo zijn, dan zit je helemaal goed. Gezien dit namelijk een programma is die niet door onszelf wordt beheerd, moet ik je toch echt vragen om nogmaals contact via het mailadres op te nemen. Hopelijk is dit snel opgelost! 

Groetjes,
Johrick

 

Beste Johrick,

Dat is inderdaad het e-mailadres wat ik telkens heb gebruikt. Ik kreeg initieel dus ook reactie maar dat was alleen de eerste keer. Ik wil het gerust voor de zoveelste keer proberen maar ik kan me niet voorstellen dat er nu ineens iets veranderd na zoveel maanden.

Mocht ik binnen 2 weken wederom geen reactie hebben ontvangen meld ik mij hier weer want dit lijkt me toch echt niet de bedoeling.

Met vriendelijke groet,

Gerrit

Beste @Johrick van Tele2 ,

Daar ben ik weer. Ik heb wel reactie ontvangen, maar alleen een mail met daarin instructies voor het verzenden van een link naar een vriend. Zoals je al weet was dit niet wat mijn probleem was. Ik heb op die mail wederom geantwoord met mijn probleem en de oudere mails eronder gehangen, maar daar heb ik nog steeds geen reactie op gehad.

Ik ben er ondertussen een beetje klaar mee. Aangezien ik geen fatsoenlijk antwoord meer ontvang vanuit het externe bedrijf zou ik het erg op prijs stellen dat er van jullie uit actie wordt ondernomen. Het lijkt mij toch niet de bedoeling dat ik straks al 8 maanden bezig ben om dit voor elkaar te krijgen. 

Graag hoor ik van je!

Reputatie 7
Badge +12

Hi Gert Jan, ook goed als ik je verder help? 😁 Allereerst tof om te horen dat je een vriend naar onze Tele2-familie hebt gehaald! Je hebt er dus voor gekozen om de beloning 50/50 te delen en je vriend heeft de beloning van € 20 wel al ontvangen? Niet leuk om te horen, maar dat gaan we oplossen! Wat apart dat je na je eerste mail geen reactie meer hebt ontvangen. Ik wil e.e.a. nog even met je checken en dan zal ik de externe partner zelf ook mailen om dit voor je op te lossen.

Kun je op deze pagina inloggen en kijken of je bankrekeningnummer goed staat? Deze vind je onder 'Mijn gegevens'. Kijk ook even wat er precies staat bij de status onder 'Beloningen'. Dan neem ik dit direct mee in mijn mailtje.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Marciano

Beste Marciano,

Ik heb zojuist de stappen gevolgd uit je bericht. Als ik inlog staat er geen bankrekeningnummer en tevens staat er een verkeerde naam. Bij beloningen staat er dat ik nog geen sales heb, terwijl ik van een medewerker destijds een mail kreeg dat ze kon zien dat er idd met mijn link een abonnement was afgesloten maar dat het niet goed was verwekt (ik zou daar later nog een bevestiging van ontvangen maar die heb ik dus nooit ontvangen).

Met vriendelijke groet,

Gerrit Wiggers

Reputatie 7
Badge +12

Hi Gert Jan, goed dat je dit hebt gecontroleerd! Ik heb de partij erover gemaild met deze informatie en het verzoek dit uit te zoeken en hoe je alsnog het voordeel kan ontvangen. Ik kreeg al direct een bericht dat het door drukte iets langer kan duren, maar ik hoop spoedig een reactie te ontvangen en zodra ik die heb, laat ik het je weten!

Groetjes,

Marciano

Reputatie 7
Badge +12

Hi @GertJanWiggers, het heeft even geduurd, maar ik heb reactie ontvangen! De organisatie die hierover gaat gaf aan dat je deelname correct in het systeem staat en dat ze alleen nog je IBAN nodig hebben om de beloning uit te kunnen betalen. Heb je hierover een mail van ze ontvangen? Je zou je IBAN dan door kunnen geven, anders zou ik het ook kunnen doen voor je. Ik hoor het graag van je! 

Hoi @Marciano van Tele2 . Super! Ik heb nog niets van hen gehoord dus dan zou ik het fijn vinden als jij dat zou willen doen. Kan ik je die via een persoonlijk bericht toesturen?

In ieder geval ontzettend bedankt!

Groetjes, GJ

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Gert-Jan, zoals via privébericht besproken heb ik je IBAN doorgestuurd naar de juiste mensen. Ik krijg net het goede nieuws te horen dat ze de gegevens hebben verwerkt en dat de beloning vrijdag uitbetaald zal worden. Of je het vrijdag al ontvangt of enkele dagen later, weet ik niet, maar houd het even in de gaten. Het komt eraan! Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? 😊

Hoi @Marciano van Tele2 ,

Helemaal top! Ik zal het je laten weten zodra het binnen is. Voor nu nogmaals ontzettend bedankt voor je inspanning.

Groetjes,

Gert-Jan

Hey Gert-Jan, zoals via privébericht besproken heb ik je IBAN doorgestuurd naar de juiste mensen. Ik krijg net het goede nieuws te horen dat ze de gegevens hebben verwerkt en dat de beloning vrijdag uitbetaald zal worden. Of je het vrijdag al ontvangt of enkele dagen later, weet ik niet, maar houd het even in de gaten. Het komt eraan! Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? 😊

 

Hoi @Marciano van Tele2,

Ik kreeg zojuist een pop-up van mijn bank dat het bedrag op mijn rekening gestort is. Nogmaals ontzettend bedankt voor je hulp!

Groetjes,

Gert-Jan

Reputatie 7
Badge +12

Hi Gert-Jan, wat een heerlijk bericht om te ontvangen op de maandagochtend! Super fijn om te horen dat je de beloning hebt ontvangen. Heel graag gedaan en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community en ik staan voor je klaar. Voor nu een hele fijne dag gewenst! 🙌🏻

Groetjes,

Marciano

Reageer