beantwoord

Early renewal

  • 17 February 2023
  • 1 reactie
  • 205 x bekeken

Goedemiddag,

 

Ik kan over 2 weken mijn abbonement verlengen incl nieuw toestel. Ik weet dat dit al 4 maanden voor het aflopen van mijn contract is. Ik weet dat de mogelijkheid bestaat om via early renewal al voor deze 4 maanden te verlengen. Nu zit ik met het volgende. Mijn huidige toestel Xiaomi mi11 ultra is kapot. Normaal zou het geen probleem zijn om te wachten tot ik kan verlengen, maar wij gaan eind volgende week op vakantie en ik zou wel graag mooie foto's en video's willen maken van mijn kinderen die voor het eerst gaan skiën. Ik vind het echter een hoop geld om voor 1 week eerder 71 euro te betalen. Is er misschien een mogelijkheid dat we hier samen tot een oplossing kunnen komen zodat ik toch een mooi nieuw toestel kan meenemen en mooie eerste herinneringen kan vastleggen?

 

Ik hoor graag van een van u.

 

Met vriendelijke groet,

Sander Nichelmann

icon

Beste antwoord door carbear 17 February 2023, 14:27

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Dat zou wel attent zijn als dat lukt! Aangezien je het binnen een week geregeld moet hebben voordat je op vakantie gaat is het misschien handiger om de verkooplijn te bellen denk ik, dat is sneller?   0800-1602 is volgens mij het verkoopnummer.

Succes! :D 

Reageer