beantwoord

Niet bereikbaar geen telefoon

  • 6 February 2023
  • 3 reacties
  • 41 x bekeken

Goede dag,

Ik heb vorige week een abonnement besteld met telefoon.

Deze zou eerst vrijdag binnen komen maar is dus veranderd naar vandaag.

Nu kijk ik net en komt die alweer niet vandaag!! Maar morgen pas..

Nu is mijn nummer dus al overgezet en ben ik helemaal niet meer bereikbaar meer.

Gister wou ik het uitstellen nummer overzetten maar kreeg elke keer dat dit niet kan omdat dit al gedaan was... wat dus ook niet zo is.

Ik erg me nu kapot dat ik helemaal niet meer bereikbaar ben!!!

icon

Beste antwoord door eric 6 February 2023, 13:43

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Shanice, allereerst leuk om te horen dat je voor een abonnement bij ons hebt gekozen! Niet leuk dat je toestel vertraagd is en dat je hierdoor niet bereikbaar bent. Hier is dus iets niet goed gegaan. Aan ons systeem is doorgegeven dat de bestelling was afgerond, waardoor nummerportering is ingevoerd. Neem even contact op met de verkoper waar je het toestel besteld hebt om er zeker van te zijn dat je hem morgen ontvangt. Doordat je abonnement door een partner is gedaan, heb ik op dit moment nog niet alle informatie over je abonnement. Mijn excuses voor het ongemak. Neem daarom nadat je je eerste factuur hebt ontvangen ook even opnieuw contact met mij op, dan kijk ik met alle liefde naar een passende vergoeding. 

Ja ik kan dat wel vragen maar is nu al de 2de keer dat ze zeggen morgen maar dat het niet zo is..

Ik weet niet waar het fout gaat..

Gaat mij erom dat ik bereikbaar ben.. kan dit  niet meer ongedaan worden?

Kan namelijk niet nog langer onbereikbaar blijven.

Ik heb al factuur ontvangen van de tussen partij of is deze niet goed?

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Shanice, allereerst leuk om te horen dat je voor een abonnement bij ons hebt gekozen! Niet leuk dat je toestel vertraagd is en dat je hierdoor niet bereikbaar bent. Hier is dus iets niet goed gegaan. Aan ons systeem is doorgegeven dat de bestelling was afgerond, waardoor nummerportering is ingevoerd. Neem even contact op met de verkoper waar je het toestel besteld hebt om er zeker van te zijn dat je hem morgen ontvangt. Doordat je abonnement door een partner is gedaan, heb ik op dit moment nog niet alle informatie over je abonnement. Mijn excuses voor het ongemak. Neem daarom nadat je je eerste factuur hebt ontvangen ook even opnieuw contact met mij op, dan kijk ik met alle liefde naar een passende vergoeding. 

 

Een retailer levert een abonnement van elke provider en combineert dat met een eigen toestel. Dat toestel kopen ze zelf, vaak in grote getallen, in waardoor ze goedkoper kunnen zijn.

Als je zaken doet met een retailer dan moet die zorgen dat uitstel van nummerbehoud wordt doorgegeven aan Tele2. Aangezien Tele2 geen toestel levert is die niet in controle wanneer de retailer heeft gezorgt dat jij het toestel met de simkaart in huis hebt. Als je direct bij T-Mobile zou hebben besteld dan is dat proces in één hand, maar goed, soms is het toestel iets duurder en vaak gaat het wel goed!

Terugdraaien gaat niet, jouw oude provider heeft het abonnement beeindigt. Daar wordt een eindfactuur opgemaakt en die sim is ook onbruikbaar geworden. Je dient zo snel mogelijk het toestel met de T-Mobile simkaart van jouw verkoper te krijgen. Dan ben je direct weer bereikbaar. 

Reageer