Databundel plotseling leeg

  • 5 February 2023
  • 5 reacties
  • 102 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties

Gisteren kreeg Ik plotseling een SMS’je van Tele2 dat mijn databundel van de maand februari al voor 80% gebruikt zou zijn , en ook gelijk daarna een SMS’je dat mijn databundel helemaal op was … ??? Heel raar …  daar klopt helemaal niets van , want ik heb nauwelijks mijn data aangehad deze maand , c.q. de afgelopen 4 dagen … Ik heb gisteren meteen contact opgenomen met Tele2 en het meisje dat ik aan de telefoon kreeg kon niks raars vinden of wanneer mijn data dan gebruikt zou zijn … Ik had ook het gevoel dat ze het niet echt serieus nam … Zij bood ook een tegoed aan van 1 GB om het goed te maken , maar ook dat is niet goed gegaan , want dat tegoed is er nog steeds niet ! Ik kan nog steeds geen data gebruiken ! Wanneer kan ik dit data-tegoed verwachten ?

 

Dit lijkt wel op een technisch probleem bij Tele2 … en ik zag dat er meer mensen last van hebben en hadden ...

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Ik plaats hierbij ook de update: Deze vraag wordt in dit topic opgepakt en er is inmiddels een case voor aangemaakt! 😄

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @FLS ,

Je plaatst dezelfde post 3x op het forum. Dat is niet de bedoeling. De moderator is er niet in het weekend,  dus zal hij dit morgen 'opruimen'.

Oh , is dat zo ? Dat was zeker niet de bedoeling … Los daarvan zou ik wel graag een antwoord op mijn vraag willen , en een oplossing voor het probleem …

 

 

Hoi @FLS ,

Je plaatst dezelfde post 3x op het forum. Dat is niet de bedoeling. De moderator is er niet in het weekend,  dus zal hij dit morgen 'opruimen'.

 

Reputatie 7
Badge +12

Dit is een klant praat met klant forum. Directe klantenservice is er telefonisch.  Daar heb je jouw vraag voorgelegd en die kunnen eventueel een ticket openen voor de backoffice.

Reputatie 7
Badge +12

Ik plaats hierbij ook de update: Deze vraag wordt in dit topic opgepakt en er is inmiddels een case voor aangemaakt! 😄

Het is afgelopen weekend weer fout gegaan … De data-compensatiebundel die ik had gekregen was ook plotseling helemaal leeg , terwijl ik nauwelijks data heb gebruikt de afgelopen dagen/weken … dus daar klopt iets niet ... Ik zal weer telefonisch contact moeten opnemen met Tele2 om dit door te geven … maar ik hoop wel dat dit probleem nu snel verholpen wordt ! Ik zit nu weer zonder data dus ...

Reageer