beantwoord

Contract opgezegd maar krijg nog steeds bundels

  • 2 February 2023
  • 4 reacties
  • 64 x bekeken

Mijn contract is opgezegd op 11 Nov. per 11 Dec. Ik heb hiervan ook een bevestigings email gekregen, maar ik blijf bundel houden in mijn Tele 2 en ook is de laatste factuur voor de gehele maand December. 

Ik heb geprobeerd op de email te reageren, maar dit werkt niet, ik heb via de chatbot geprobeerd een medewerker te bereken maar dit lukt niet iedereen is altijd bezet.

Ik bevindt me in het buitenland en wil niet hogere kosten maken door tele2 te bellen. 

Is er een andere mogelijkheid om tele2 te contacteren om dit op te lossen? 

icon

Beste antwoord door Deeuws 10 February 2023, 06:32

Bekijk origineel bericht

4 reacties

@Deeuws 

Heb je je telefoonnummer in je profiel gezet? Dan kan een moderator je sneller helpen.

Ja ik heb zowel telefoonnummer als klantnummer in mijn profile gezet

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Deeuws, leuk om te horen dat je in het buitenland zit, hoop dat je het naar je zin hebt! Ik zie wel dat er een case is aangemaakt voor de opzegging, echter zie ik dat je abonnement nog loopt. Hier is iets dus niet helemaal goed gegaan.

De snelste manier om je abonnement direct op te zeggen is via MijnTele2. Dat kan direct via deze link.

Mocht dit niet lukken of heb je liever dat ik het voor je doe, dan moet ik een aantal checks doen. Stuur me dan even een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en de verificatiecode die ik zojuist naar je 06-nummer heb gestuurd. Dan pak ik het z.s.m. op! 😊

Hi @Deeuws, leuk om te horen dat je in het buitenland zit, hoop dat je het naar je zin hebt! Ik zie wel dat er een case is aangemaakt voor de opzegging, echter zie ik dat je abonnement nog loopt. Hier is iets dus niet helemaal goed gegaan.

De snelste manier om je abonnement direct op te zeggen is via MijnTele2. Dat kan direct via deze link.

 

Gelukkig is het via dit forum opgelost! 

Opnieuw opgezegd via een link die me is toegestuurd en de extra maanden sinds de originele opzegging vergoed! 

Super blij met deze oplossing zodat ik niet hoefde te bellen! 

Reageer