Skip to main content
Antwoord

Geen Bundelbooster via SMS

  • January 11, 2023
  • 3 reacties
  • 668 x bekeken

...

Beste antwoord door Amir.nl

Hey Amir, goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je dagbundel (10GB) nog niet helemaal verbruikt is. Dit is wellicht de reden dat de SMS niet werkt. Deze werkt namelijk pas zodra je bundel 100% verbruikt is. SMS dan 'MEER DATA’ naar 1280 en dan zou het moeten werken. Ook kan je de bundelbooster altijd via de Tele2 app aanvragen. Lees er alles over in dit topic

Laat je het me weten of het werkt? Ik hoor het graag van je!

 

Dit 

3 reacties

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • January 11, 2023

Dit 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • Antwoord
  • January 11, 2023

Hey Amir, goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je dagbundel (10GB) nog niet helemaal verbruikt is. Dit is wellicht de reden dat de SMS niet werkt. Deze werkt namelijk pas zodra je bundel 100% verbruikt is. SMS dan 'MEER DATA’ naar 1280 en dan zou het moeten werken. Ook kan je de bundelbooster altijd via de Tele2 app aanvragen. Lees er alles over in dit topic

Laat je het me weten of het werkt? Ik hoor het graag van je!

 

Dit 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Amir, goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je dagbundel (10GB) nog niet helemaal verbruikt is. Dit is wellicht de reden dat de SMS niet werkt. Deze werkt namelijk pas zodra je bundel 100% verbruikt is. SMS dan 'MEER DATA’ naar 1280 en dan zou het moeten werken. Ook kan je de bundelbooster altijd via de Tele2 app aanvragen. Lees er alles over in dit topic

Laat je het me weten of het werkt? Ik hoor het graag van je!