beantwoord

Verlengen met Jump Renewal

  • 16 January 2023
  • 2 reacties
  • 918 x bekeken

Beste Tele2,

Graag zou ik een telefoon willen bestellen bij mijn SimOnly. Is er ook een mogelijkheid dat ik dit via Jump Renewal kan doen? En hoe werkt dit precies? Mijn huidige SimOnly loopt tot Mei 2024. Ik wil liever geen twee jarig contract die vanaf dan pas weer in gaat. 

Met vriendelijke groet, 

Jordi 

icon

Beste antwoord door eric 16 January 2023, 20:57

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Jordi, allereerst van harte welkom op onze Community! Wat @eric zegt klopt. Echter is dit alleen bij sommige abonnementen het geval. De regels zijn namelijk recent aangepast, waardoor abonnementen die tot 18 januari 2022 zijn aangegaan, gebruik kunnen maken van Jump Renewal. Jouw abonnement is na deze datum gestart, waardoor Jump Renewal niet mogelijk is. Ik heb direct even gekeken of je wellicht gebruik kunt maken van Early Renewal, maar doordat je huidige abonnement ook als early renewal is gestart, is dit nu niet meer mogelijk. Als je na mei 2024 geen tweejarig contract meer wil, dan kun je uiteraard kiezen voor een 1-jarig of maandelijks opzegbaar abonnement.

Groetjes,

Marciano

 

Als je nu een simonly hebt kun je na 4 maanden weer verlengen naar een abonnement met toestel. Waarschijnlijk lukt dat via de mijn.tele2.nl . Bel anders even de klantenservice. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Jordi, allereerst van harte welkom op onze Community! Wat @eric zegt klopt. Echter is dit alleen bij sommige abonnementen het geval. De regels zijn namelijk recent aangepast, waardoor abonnementen die tot 18 januari 2022 zijn aangegaan, gebruik kunnen maken van Jump Renewal. Jouw abonnement is na deze datum gestart, waardoor Jump Renewal niet mogelijk is. Ik heb direct even gekeken of je wellicht gebruik kunt maken van Early Renewal, maar doordat je huidige abonnement ook als early renewal is gestart, is dit nu niet meer mogelijk. Als je na mei 2024 geen tweejarig contract meer wil, dan kun je uiteraard kiezen voor een 1-jarig of maandelijks opzegbaar abonnement.

Groetjes,

Marciano

Reageer