Pukcode kwijt

  • 12 January 2023
  • 5 reacties
  • 56 x bekeken

Ik ben mijn pukcode kwijt en heb mijn telefoonnummer nog niet aan mijn account gekoppeld. Als ik het goed heb gelezen kan ik die via deze weg terug krijgen. ps. Ik heb hierdoor ook geen mogelijkheid om de klantenservice te bellen.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Gezien de verificatie die moet plaatsvinden is bellen de enigste optie. Je kan iemand anders zijn telefoon daarvoor gebruiken. 

Ik zag het onderstaande bij het topic “Alles over mijn pukcode” staan, vandaar dit topic maar dit is dus niet meer actueel?

Ik kom MijnTele2 niet in, hoe vraag ik mijn Pukcode op?

Verberg inhoud

Als je MijnTele2 niet in komt, kun je de Pukcode aflezen van de simkaarthouder. Ben je deze ook kwijt? Start dan een nieuw topic, dan helpt een moderator je graag!

Reputatie 7
Badge +12

Er zijn moderators,  maar dat kan even duren. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @wdevries, telefonisch is - door de nodige verificaties - inderdaad de snelste manier, maar ik ben er absoluut om je hier ook bij te helpen! Stuur me even een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan volgt er een strenge ID-check die bestaat uit 4 vragen over je abonnement en zodra je die goed hebt, heb je binnen no time je pukcode!

Ik zie je berichtje graag tegemoet. 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hi @wdevries, we hebben niks meer van je gehoord. Is het inmiddels gelukt met je pukcode? We horen het graag van je! 

Reageer