beantwoord

Kan nieuwe simkaart niet activeren

  • 24 January 2023
  • 3 reacties
  • 100 x bekeken

Beste,

Vandaag heb ik officieel mijn eerste Tele2 abonnement afgesloten als nieuwe klant.

Ik heb de iPhone 14 Plus vandaag mogen ontvangen, met een nieuwe simkaart.

 

De simkaart heb ik geplaatst in mijn telefoon, maar ik heb geen idee hoe ik ‘m moet activeren. De telefoon gaat niet over wanneer ik de klantenservice bel, omdat mijn nummer dus niet actief is. Ik ontvang geen sms’jes en kan ‘m dus ook niet koppelen aan MijnTele2-account. 

 

Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, de simkaart er meerdere malen uitgehaald om na te kijken of het juist is geplaatst en mezelf een sms proberen te sturen vanaf een andere telefoon. Dit heeft allemaal niet geholpen.

 

Het komt erop neer dat mijn simkaart inactief is en ik het niet zelf kan activeren. 

Wat moet ik doen?

 

 

 

icon

Beste antwoord door spavlov1c 26 January 2023, 13:24

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @spavlov1c, allereerst van harte welkom in onze Tele2-familie en hier op de Community! Leuk om te horen dat je voor ons hebt gekozen en ook nog met een prachtig toestel. Je wil natuurlijk snel je simkaart geactiveerd hebben, zodat je weer online bent en hier ga ik je direct bij helpen. Stuur me even een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Er zitten wat verificaties verbonden aan het activeren van je simkaart, maar dat komt helemaal goed. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 💪🏻

Groetjes,

Marciano

Heb een privébericht gestuurd!

Hey @spavlov1c, allereerst van harte welkom in onze Tele2-familie en hier op de Community! Leuk om te horen dat je voor ons hebt gekozen en ook nog met een prachtig toestel. Je wil natuurlijk snel je simkaart geactiveerd hebben, zodat je weer online bent en hier ga ik je direct bij helpen. Stuur me even een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Er zitten wat verificaties verbonden aan het activeren van je simkaart, maar dat komt helemaal goed. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 💪🏻

Groetjes,

Marciano

 

Mijn simkaart is geactiveerd!

Reageer