De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Beste Tele2, Ik heb vandaag een nummer cartje gekrijgen maar misschien staat en fout of zo omdat ik wil verlengen met mijn normal nummer [verborgen door moderator], en jullie hebben mij gebeld op deze nummer [verborgen door moedrator] soms ben ik op de werk dus kan ik niet antworden en ik probeer om jullie later terugbellen maar kan niet. Nu wil ik gewoon met mij eigen nummer blijven en met jullie abonnement verlengen en de nieuwe nummer terug halen misschien omdat heb ik niet nodig. Met vriendelijke groet, Elias bouasria
Goedendag,Ik heb recentelijk (rond 9 april) mijn 2-jarig Tele 2 abonnement verlengt. De verlening van het abonnement is nu ongeveer 1,5 maand actief. Nou heb ik er altijd een los toestel bijgehad, alleen is deze pas kapot gegaan. Ik ben er door een kennis op gewezen dat het mogelijk is om dit nog aan je huidige abonnement toe te voegen. Ik heb gebeld en de klantenservice gaf aan niks voor mij te kunnen betekenen, omdat de bedenktermijn van het abonnement (2 weken) was afgelopen en ik anders het abonnement moest afkopen, dus nog 14 maanden. Een andere collega gaf aan dat hiervoor een jump renewal niet meer mogelijk was en het niet een optie was om het abonnement vroegtijdig open te breken. Ik vind dit erg jammer, want ik ben nu al meer dan 2 jaar klant bij tele 2 en ik heb dit abonnement echt recentelijk verlengd. Het kopen van een los toestel nu is een te groot bedrag voor mij, naast studie etc.Ik hoop dat jullie mij misschien verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet,Marga
Ik heb mij eergisteren aangemeld bij jullie met daarbij aangegeven dat jullie mijn abonnement zouden opzeggen. Ik ben daar natuurlijk vanuit gegaan, dat jullie mijn opzegtermijn bij mij huidige provider zouden opvragen. Nu hebben jullie het abonnement per vandaag omgezet, ik nog niet in bezit ben van jullie simkaart, met als gevolg dat ik nu onbereikbaar ben. Daarnaast begrijp ik niet waarom het zo snel is overgezet, dit omdat ik een maand opzegtermijn heb. Ik heb telefonisch contact gehad met iemand van de servicedesk, welke mij een email zou sturen, dat ik:1. Geen dubbel facturing zou krijgen. Voor mij is onduidelijk wat de einddatum voor mijn budgetmobiel precies is. 2. Vergoeding zou ontvangen voor de dagen dat ik onbereikbaar ben. Ik heb nog geen email van jullie mogen ontvangen, vamdaar dat ik deze email stuur.Graag verneem ik een bevestiging en verduidelijking hoe een en ander nu geregeld gaat worden. Met vriendelijke groet, Tim van Egdom
Ik wil een tijdje voor langdurige tijd door Zuid Amerika reizen. Mij is aangeraden vanwege de vele gewapende overvallen om altijd een reserve telefoon bij de hand te houden. Nu is lokaal een simkaartje kopen geen probleem en gebruik dat meestal.Maar voor vele logins m.n bankzaken, die lopen via beveiligde SMS code over mijn Nederlandse 06 nummer zou ik graag een reserve simkaart bij mij willen hebben mocht mijn telefoon met daarin mijn tele2 simkaart gestolen of kwijt raken. Wat zijn de mogelijkheden? zou ook fijn zijn als jullie eSim eens gaan ondersteunen. Een nieuwe telefoon kun je overal aanschaffen maar een simkaart niet.
Ik krijg geen sms als ik vraag voor een verificatiecode
ik kan mijn simkaart niet activeren omdat ik geen sms binnen krijg. wat moet ik nu doen
Hallo bij deze benieuwd of iemand mij kan helpen. Ik heb een abonnement bij tele2 die al langer loopt dan 2 jaar (wordt nu automatisch elke maand verlengt). Nu wordt het wel weer eens tijd voor een nieuwe telefoon.Ik wil dus eigenlijk verlengen (verlenging van 2 jarig contract + nieuwe telefoon die gelijk compleet betaald zou worden) maar ik sta misschien ingeschreven bij stichting Preventel en bij BKR. Stel ik zou proberen om mijn abonnement te verlengen en dat zou niet gaan, zou dan automatisch mijn oude abonnement ook stop worden gezet? Of loopt die dan gewoon door?
Ik ben mijn simcode vergeten en heb nu mijn puccode nodig. Alleen moet dit via de app en moet ik een smscode doen, dat kan alleen niet omdat mijn Sim niet actief is. Wat kan ik doen?
Hoi, Ik ben overgestapt van Simpel naar tele2 abonnement. Maar mijn nieuwe simkaart met nummberhoud wilt niet activeren?? Wacht al paar dagen.
Dag, Ik heb vorige maand mijn abonnement opgezegd. Echter wil ik dit terug laten draaien? Kan dit nog? Ik gebruik een mobiel abbonement met onbeperkt internet in mijn 4G router en stapte over van provider, maar mijn nieuwe provider is echt waardeloos en wil weer terug :(. Tele2 deed het tenminste. Woon in een tinyhouse in buitengebied (dus geen mogelijkheid tot internet aansluiting, maar kan zo wel werken en streamen)
Ik heb sinds vandaag een nieuwe iphone via tele2 met abonnement samen. Ik zat hiervoor bij Ben en heb daarom gekozen voor nummerbehoud. Nu wilde ik dus kijken of mijn abonnement al werkte en toen ik mijn mobiele data wilde testen lukte het niet. Ik heb de stappen gevolgd die op het pasje staan en heb net geprobeerd om mijn abonnement toe te voegen aan de mijn tele2 app. Ik moest mijn nummer invullen en die zei dat ik geen nummer kan toevoegen van een andere provider. Toen keek ik op het kaartje en zag ik bij mobiele nummer staan dat er een heel ander nummer op stond, Die heb ik ook ingevuld maar toen kreeg ik hetzelfde bericht. Ik kan niemand bellen dan krijg ik te horen dat ik geen belminuten heb. Ik probeerde via die robot chat contact te krijgen met klantenservice maar dat lukt ook niet want ik weet niet welk nummer ik moet invullen en ik krijg niet de optie op te chatten met een echte medewerker.
Good afternoon! I have a 12 month contract with Tele2 since February of this year but I’d like to change provider because I find it is extremely slow to connect to the line both for calls and to browse the internet; it’s not always that slow, but it is too often and I start to find it quite annoying. My question is: I need to request the number porting online by the new provider, but it doesn’t give me the option to select an immediate porting, so it will probably ask Tele2 for the available date and it will fail the new subscription because it’s not 4 month yet till the date of ending. So I thought, can I cancel my subscription with Tele2 directly myself, so that the number will be free of any restraints, and then ask to the new provider to port that number to my new subscription? I believe it should be possible, because the Dutch Market and Consumers (ACM) authority states that consumers have right to number porting until one month after the date of termination of the contract: ”U
Dear Tele2I cancelled my subscription back in November 30, but I am still getting invoices for the abonoment. I have already talked to 3 of your collegues from the klantserviss, and no one seemed to be able to help me. The last guy that I spoke to (March 8 09:26) simply hang up on me while I was still asking questions. He claimed that I have “cancelled my cancellation” (?) That is simply not true (see screenshots below). Anyhow, I hope this problem can be peacefully resolved. I have already paid more than I intented to use the abonoment and it would be nice to get a refund. (it was said that the abonoment WOULD be stopped in December 31) I attached the email saying that I have indeed cancelled my subscription. I also got another email stating that there was some fault on your side - not sure how to approach that. Thanks in advance.
Beste lezer, Mijn huidige abonnement bij een andere provider loopt 6 juni af.Nu wil ik hier een nieuw abonnement kopen met toestel, omdat mijn huidige toestel oud en versleten is.Ik vraag me af vanaf wanneer ik mijn abonnement al kan bestellen en of ik dan meteen mijn toestel al opgestuurd krijg. Mvg,Bram
Is het normaal dat verlengen via de app duurder is dan via de website of via de mail die ik heb gehad?Via de tele2 app kost 200min + 20(25)gb 16€Via de website kost dit 14€
Beste Tele2.Deze vraag is al velen malen gesteld hier. Mijn telefoon is gisteren eerder op de avond gestolen. Rond 22:10 op 9 april. Ik wil graag mijn sim kaart asap laten blokkeren, maar dat gaat niet omdat ik mijnTele2 niet inkom door de 2 staps verificatie. Zou dit zo snel mogelijk in gang gezet kunnen worden? Jullie zijn op geen enkele mogelijkheid te bereiken dus hopelijk dat iemand via het forum reageert. Alvast bedankt.
Helaas heb ik perongeluk driemaal mijn verkeerde pincode ingevoerd en heb nu de PUK code nodig, waar het plastic kaartje gebleven is….. geen idee :( Ik zie hier meermaals voorbij komen dat dit ook mogelijk is via inlog op mijn Tele 2, echter kom ik nu natuurlijk niet bij mijn smsje voor de tweestapsverificatie… Hopelijk lukt het om mij op een andere manier te helpen!😄
Hai, ik mag mijn abonnement verlengen (loopt eind juni 2023 af), maar wil eigenlijk wachten op de IPhone 15 (september?). Wat zijn de mogelijkheden? Groetjes
Goede avond, Na 3 weken te hebben gewacht op mijn simkaart heb ik hem vandaag dan binnen gekregen. Activeren via de website lukt niet, dan krijg ik te zien dat ik geen toegang heb tot de pagina. Dus probeerde ik de klantenservice maar die waren eerder dicht. Na 3 weken onbereikbaar te zijn hoop ik dat iemand mij kan helpen met het activeren.
Ik ontvang mijn SMS-bevestiging niet, dat komt omdat mijn simkaart nog niet is geactiveerd, kan ik hier hulp bij krijgen?
Volgens de verkoper kunnen Tele2 klanten onderling data schenken. Nu kan ik dit niet vinden op de App, en klantenservice kan me ook niet helpen. Daar hadden ze nog nooit van gehoord. Heeft er iemand wel ervaring mee thnx
Goedendag, er komt iemand voor 3 maanden naar Nederland en wil voor haar een korte abonnement afsluiten.Kan ik gewoon na 3 maanden mij abonnement opzeggen?En bij de abonnement zit een telefoontnummer bij waar ze op bereikbaar is?Kan de simkaart in elke telefoon, de telefoon is gekocht in de Filipijnen? Alvast bedankt,
Laatst gebeld door klantenservice tele2 over een persoonlijk aanbod verlengen abbonement,bleek gewoon de klantvoordeel te zijn die ik toch al heb.ging ik niet gelijk in mee .krijg ik het antwoord dan niet,en werdt het gesprek beëindigd voor ik wat kon zeggen . Kom echt over van niet kopen jouw niet nodig
I’ve already left the Netherlands since February 1st but don't know how to cancel the subscription. So now it still sends me the bills but I didn’t use the sim card. How can I cancel online? Otherwise, I can't receive the code from the sim because the sim is inactivated in my country.
Beste Klantenservice, Wegen het meermaals verkeerd invoeren van mijn sim-code moet ik mijn PUK-code hebben, deze kan ik echter niet meer terugvinden vanwege het verliezen van de kaart met daarop de code. Ik heb jullie telefonisch proberen te bereiken maar dit is niet mogelijk vanwege het niet kunnen gebruiken van mijn telefoon (vanwege het niet kunnen ontgrendelen van de simkaart) en via de app inloggen gaat ook niet omdat ik hiervoor een verificatie moet krijgen welke via sms wordt verstuurd. Bij deze daarom mijn vraag of jullie me via mail kunnen helpen zodat ik mijn abonnement weer kan gebruiken. Met Vriendelijke Groet,Jesse Stam
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.