Gestolen telefoon, simkaart blokkeren

  • 10 April 2023
  • 5 reacties
  • 202 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Beste Tele2.

Deze vraag is al velen malen gesteld hier. Mijn telefoon is gisteren eerder op de avond gestolen. Rond 22:10 op 9 april. Ik wil graag mijn sim kaart asap laten blokkeren, maar dat gaat niet omdat ik mijnTele2 niet inkom door de 2 staps verificatie. Zou dit zo snel mogelijk in gang gezet kunnen worden? Jullie zijn op geen enkele mogelijkheid te bereiken dus hopelijk dat iemand via het forum reageert. Alvast bedankt.

Marciano van Tele2 11 maanden geleden

Hi Rik, niet leuk om te horen dat je telefoon is gestolen. Ik weet niet hoe groot de kans is, maar ik hoop dat je hem nog terug krijgt! Goed dat je je simkaart direct wil laten blokkeren. Ik was gisteren inderdaad niet aanwezig, maar ik zie dat mijn collega je simkaart gisterochtend direct heeft geblokkeerd, gelukkig! 

Ik hoop natuurlijk dat dit nooit meer voorkomt, maar mocht je ooit nog in het weekend of op een feestdag hulp nodig hebben, dan staan mijn collega’s op Facebook en Twitter voor je klaar. Er zijn altijd wel iemand aanwezig zijn. Uiteraard kan de Community je ook elke dag met veel dingen helpen. 

Kan ik op dit moment nog iets voor je doen? Laat het me maar weten, ik sta voor je klaar en ik hoop dat je ondanks je telefoon toch een fijn Paasweekend hebt gehad! 😊

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Er is tijdens de feestdagen geen moderator hier. Laat je persoonlijke gegevens achter in je forumprofiel. Dan kan een moderator morgen kijken.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Rik, niet leuk om te horen dat je telefoon is gestolen. Ik weet niet hoe groot de kans is, maar ik hoop dat je hem nog terug krijgt! Goed dat je je simkaart direct wil laten blokkeren. Ik was gisteren inderdaad niet aanwezig, maar ik zie dat mijn collega je simkaart gisterochtend direct heeft geblokkeerd, gelukkig! 

Ik hoop natuurlijk dat dit nooit meer voorkomt, maar mocht je ooit nog in het weekend of op een feestdag hulp nodig hebben, dan staan mijn collega’s op Facebook en Twitter voor je klaar. Er zijn altijd wel iemand aanwezig zijn. Uiteraard kan de Community je ook elke dag met veel dingen helpen. 

Kan ik op dit moment nog iets voor je doen? Laat het me maar weten, ik sta voor je klaar en ik hoop dat je ondanks je telefoon toch een fijn Paasweekend hebt gehad! 😊

Heb hetzelfde probleem. Mijn telefoon is kwijt en ik wil de Sim kaart blokkeren. Via Facebook wordt er niet gereageerd en ik heb geen Twitter account. Kunnen jullie me helpen?

Reputatie 7
Badge +12

Er zijn hier helaas geen moderators tot vrijdag. Dus maak een blokkeer online via mijn.tele2.nl als je die had aangemaakt of maak een social media account aan en connect met Tele2.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Frederike1982, welkom op de Community! Niet leuk om te horen dat je je telefoon kwijt bent. Ik hoop dat je hem nog terug kunt vinden. Ik was zelf inderdaad gisteren vrij, anders had ik je graag zelf direct geholpen, maar Ik zie dat mijn collega je simkaart inmiddels geblokkeerd heeft. Fijn! Ik weet dat mijn collega woensdagavond tot 23:59 uur aanwezig is, dus je zou sowieso antwoord hebben gehad, soms kan het iets langer duren als het druk is. Ik hoop dat ik je volgende keer sneller kan helpen hier op de Community! 😊

Reageer