Simkaart activeren lukt niet

  • 13 May 2023
  • 1 reactie
  • 47 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Ik krijg geen sms als ik vraag voor een verificatiecode

 

Marciano van Tele2 9 maanden geleden

Hey @Umud, allereerst van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad. Ik heb direct met je meegekeken, maar er is me nog iets onduidelijk. Zou je me iets meer informatie kunnen geven over je situatie? Op je e-mailadres vind ik namelijk een 06-nummer met 62 op het eind. Gaat het om dit telefoonnummer? Het abonnement met dit nummer start namelijk pas op 12-06-2023 en er staat momenteel nog een verzoek uit naar je huidige provider voor nummerbehoud. Tot die tijd kun je nog gebruik maken van je huidige simkaart van je huidige provider.

Mocht ik iets over het hoofd hebben gezien, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar en dan duik ik er opnieuw voor je in! 😄

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Umud, allereerst van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad. Ik heb direct met je meegekeken, maar er is me nog iets onduidelijk. Zou je me iets meer informatie kunnen geven over je situatie? Op je e-mailadres vind ik namelijk een 06-nummer met 62 op het eind. Gaat het om dit telefoonnummer? Het abonnement met dit nummer start namelijk pas op 12-06-2023 en er staat momenteel nog een verzoek uit naar je huidige provider voor nummerbehoud. Tot die tijd kun je nog gebruik maken van je huidige simkaart van je huidige provider.

Mocht ik iets over het hoofd hebben gezien, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar en dan duik ik er opnieuw voor je in! 😄

Reageer