Skip to main content
Antwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • April 22, 2023
  • 1 reactie
  • 54 x bekeken

Goede avond, 

 

Na 3 weken te hebben gewacht op mijn simkaart heb ik hem vandaag dan binnen gekregen. 

Activeren via de website lukt niet, dan krijg ik te zien dat ik geen toegang heb tot de pagina. 

Dus probeerde ik de klantenservice maar die waren eerder dicht. 

Na 3 weken onbereikbaar te zijn hoop ik dat iemand mij kan helpen met het activeren. 

 

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hi Carin, allereerst van harte welkom op de Community! Heb je drie weken gewacht op je simkaart? Wat is er gebeurd? ik heb in ieder geval direct met je meegekeken en ik zie dat mijn collega me net voor was met het activeren van je simkaart. Werkt het nu helemaal of kan ik nog iets voor je doen? Ik hoor het graag van je! 😊

1 reactie

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hi Carin, allereerst van harte welkom op de Community! Heb je drie weken gewacht op je simkaart? Wat is er gebeurd? ik heb in ieder geval direct met je meegekeken en ik zie dat mijn collega me net voor was met het activeren van je simkaart. Werkt het nu helemaal of kan ik nog iets voor je doen? Ik hoor het graag van je! 😊