beantwoord

Verlengen abbonement

  • 20 April 2023
  • 3 reacties
  • 103 x bekeken

Laatst gebeld door klantenservice tele2 over een persoonlijk aanbod verlengen abbonement,bleek gewoon de klantvoordeel te zijn die ik toch al heb.ging ik niet gelijk in mee .krijg ik het antwoord dan niet,en werdt het gesprek beëindigd voor ik wat kon zeggen . Kom echt over van niet kopen jouw niet nodig

icon

Beste antwoord door eric 20 April 2023, 08:56

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ze willen je best wat verkopen, maar het aanbod stond jou niet aan. Je hebt mensen die denken dat als je maar nee blijft zeggen de prijs vanzelf naar beneden gaat. Als vraag en aanbod niet bij elkaar komen, dan valt er verder niets te bespreken of te accepteren. 

In je mijn.tele2.nl omgeving kun je ook een verlenging afsluiten. Daar staat je persoonlijke aanbod wat natuurlijk altijd hetzelfde kan zijn als het algemene aanbod. Je betaald niet meer dan nieuwe klanten wat soms als je langer bij Ziggo zit het geval is.

Hoi eric, het gaat mij niet om de prijs naar beneden te krijgen , maar als een persoonlijk aanbod hetzelfde is als het algemene aanbod vind ik dat nogal raar . Om daarover te bellen en tijd in te steken van jullie kant

Maar bedankt voor je uitleg.

Reputatie 7
Badge +12

Tja, dat noemen ze waarschijnlijk marketing. Maar met > 1 miljoen klanten is het wel heel lastig voor iedereen iets anders te maken. Zoveel smaken behalve een spraak en een databundel zijn er niet.

Reageer