Ik heb mij eergisteren aangemeld bij jullie met daarbij aangegeven dat jullie mijn abonnement zouden opzeggen. Ik ben daar natuurlijk vanuit gegaan, dat jullie mijn opzegtermijn bij mij huidige provider zouden opvragen.
Nu hebben jullie het abonnement per vandaag omgezet, ik nog niet in bezit ben van jullie simkaart, met als gevolg dat ik nu onbereikbaar ben.
Daarnaast begrijp ik niet waarom het zo snel is overgezet, dit omdat ik een maand opzegtermijn heb.
Ik heb telefonisch contact gehad met iemand van de servicedesk, welke mij een email zou sturen, dat ik:
1. Geen dubbel facturing zou krijgen. Voor mij is onduidelijk wat de einddatum voor mijn budgetmobiel precies is.
2. Vergoeding zou ontvangen voor de dagen dat ik onbereikbaar ben.
Ik heb nog geen email van jullie mogen ontvangen, vamdaar dat ik deze email stuur.
Graag verneem ik een bevestiging en verduidelijking hoe een en ander nu geregeld gaat worden.
Met vriendelijke groet,
Tim van Egdom