Skip to main content

Is het normaal dat verlengen via de app duurder is dan via de website of via de mail die ik heb gehad?

Via de tele2 app kost 200min + 20(25)gb 16€

Via de website kost dit 14€

Hoi @Koobuss , welkom bij de community. 

Dat klinkt niet heel logisch. Gebruik je niet in de app de mogelijkheid om binnen je huidige contract de bundel te verhogen/verlagen?

maar gebruik gewoon de voor jou het gunstigste medium!


Hoi @Koobuss , welkom bij de community. 

Dat klinkt niet heel logisch. Gebruik je niet in de app de mogelijkheid om binnen je huidige contract de bundel te verhogen/verlagen?

maar gebruik gewoon de voor jou het gunstigste medium!

Ik heb verkeerd gekeken.

Hij stond in de app op onbeperkt bellen ipv 200 minuten.

 


Oh, ja, dan is het wel logisch:)


Andere vraag, als ik nu verleng, gaat de nieuwe bundel dan meteen in?

Mijn contract loopt namelijk in augustus af en ik heb nu geen 5g. Het nieuwe abonnement is standaard wel met 5g. Ook is mijn huidige (zelfde) abonnement iets duurder door indexering over de afgelopen twee jaar.

Ik betaal nu 15,50€ voor 200 min + 20(25) gb.

Als ik verleng wordt dat weer de oorspronkelijke 14€ en inclusief 5g.


Een verlenging start na de looptijd van het initiele contract, dus augustus. Als je nu een sim only hebt en je verlengt naar een abonnement + toestel maak je gebruik van een toestelflexibiliteit waarbij er niet meer wordt gekeken naar de initiele looptijd van de sim-only.

Als je in de toekomst meer flexibilieit wilt, dan kun je kiezen voor een 12 of 1 maand contract.


Ah ok, duidelijk.

Ik heb altijd sim only en koop mijn toestellen los.

Dan wacht ik wel tot mijn contract afgelopen is.


Je kunt de verlening MET deze lage prijs nu wel aanvragen. Dan gaat dat aansluitend aan je huidige abonnement op de juiste dag gelijk in.


Reageer