beantwoord

Tijdelijk abonnement

  • 21 April 2023
  • 7 reacties
  • 119 x bekeken

Goedendag, er komt iemand voor 3 maanden naar Nederland en wil voor haar een korte abonnement afsluiten.

Kan ik gewoon na 3 maanden mij abonnement opzeggen?

En bij de abonnement zit een telefoontnummer bij waar ze op bereikbaar is?

Kan de simkaart in elke telefoon, de telefoon is gekocht in de Filipijnen?

 

Alvast bedankt, 

icon

Beste antwoord door eric 21 April 2023, 14:30

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt inderdaad een abonnement nemen wat maandelijks opzegbaar is. Dan kunje het abonnment een maand voordat die persoon weer weggaat opzeggen.

Of het in een filipijnse telefoon werkt is lastig te zeggen. Dat hangt echt van de telefoon af. Met name is belangrijk dat het niet ge-sim locked is. Dat wil zeggen, dat die filipijnse provider niet wilt dat er een simkaart van een andere aanbieder in werkt. 

Maar mocht dit toch niet blijken te werken zou je bij bijvoorbeeld de Mediamarkt een eenvoudig toestel kunnen kopen.

Oké goed om te weten. 

Als ik. Een korte sim only abonnement afsluit, krijg ik daar een heel nieuw telefoon nummer erbij? 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Kees86 ,

Ja. Als je geen nummerbehoud aanvraagt krijg je een nieuw 06 nummer en is het abonnement ook gelijk te gebruiken. 

Oké bedankt, ik weet genoeg,  zal er 1 nemen binnenkort 

Nog een vraag eigelijk,

Ik heb 2 mobiel en 1 thuis abonnement bij T-mobile.

Ik wil dat niet opzeggen, wil alleen een korte sim only abonnement bij jullie, omdat jullie de enige zijn geloof dat ik dat kan doen. 

Hoef daarvoor niet over te stappen toch? 

Reputatie 7
Badge +12

Je hoeft niets te wijzigen aan de abonnementen bij t-mobile.  Sterker nog, je kunt op het Tele2 abonnement ook klantvoordeel aanvinken omdat je al t-mobile klant bent. Krijg je ook nog voordeel op dat korte abonnement!

Oké dank je wel voor je hulp!! 

Fijne dag 

Reageer