Pukcode

  • 28 April 2023
  • 1 reactie
  • 22 x bekeken

Helaas heb ik perongeluk driemaal mijn verkeerde pincode ingevoerd en heb nu de PUK code nodig, waar het plastic kaartje gebleven is….. geen idee :(

 

Ik zie hier meermaals voorbij komen dat dit ook mogelijk is via inlog op mijn Tele 2, echter kom ik nu natuurlijk niet bij mijn smsje voor de tweestapsverificatie… 

 

Hopelijk lukt het om mij op een andere manier te helpen!😄

Marciano van Tele2 11 maanden geleden

Hey Lotte, allereerst van harte welkom op de Community! Super tof om te lezen dat je hier al meer informatie over je pukcode hebt weten te vinden. Ik heb je pin- en pukcode direct gemaild naar het e-mailadres dat aan je 06-nummer gekoppeld staat (en die je hier ook op de Community gebruikt). Laat je het me weten als je ze hebt ontvangen en of het is gelukt om je toestel weer in te komen? Ik hoor het graag van je! 💪🏻

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Lotte, allereerst van harte welkom op de Community! Super tof om te lezen dat je hier al meer informatie over je pukcode hebt weten te vinden. Ik heb je pin- en pukcode direct gemaild naar het e-mailadres dat aan je 06-nummer gekoppeld staat (en die je hier ook op de Community gebruikt). Laat je het me weten als je ze hebt ontvangen en of het is gelukt om je toestel weer in te komen? Ik hoor het graag van je! 💪🏻

Reageer