beantwoord

Van Sim Only naar abonnement met telefoon

  • 22 May 2023
  • 1 reactie
  • 212 x bekeken

Goedendag,

Ik heb recentelijk (rond 9 april) mijn 2-jarig Tele 2 abonnement verlengt. De verlening van het abonnement is nu ongeveer 1,5 maand actief. Nou heb ik er altijd een los toestel bijgehad, alleen is deze pas kapot gegaan. Ik ben er door een kennis op gewezen dat het mogelijk is om dit nog aan je huidige abonnement toe te voegen. Ik heb gebeld en de klantenservice gaf aan niks voor mij te kunnen betekenen, omdat de bedenktermijn van het abonnement (2 weken) was afgelopen en ik anders het abonnement moest afkopen, dus nog 14 maanden. Een andere collega gaf aan dat hiervoor een jump renewal niet meer mogelijk was en het niet een optie was om het abonnement vroegtijdig open te breken. Ik vind dit erg jammer, want ik ben nu al meer dan 2 jaar klant bij tele 2 en ik heb dit abonnement echt recentelijk verlengd. Het kopen van een los toestel nu is een te groot bedrag voor mij, naast studie etc.

Ik hoop dat jullie mij misschien verder kunnen helpen.

 

Met vriendelijke groet,

Marga

icon

Beste antwoord door eric 22 May 2023, 14:02

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Marga789 , welkom bij de community. 

Die regels zijn namelijk vorig jaar aangepast, waardoor abonnementen die tot 18 januari 2022 zijn aangegaan, gebruik kunnen maken van Jump Renewal. Jouw verlengde  abonnement is na deze datum gestart, waardoor Jump Renewal niet mogelijk is. Alle abonnementen van Tele2 kun je maandelijks, per jaar of per 2 jaar afnemen. Als je flexibiliteit nodig hebt dan is het goed daar rekening mee te houden. 

Voor dit moment kun je dus geen toestel bij je abonnement nemen. Een retailer zoals Mediamarkt.nl of mobiel.nl verkoopt toestellen in alle prijsklassen en anders is marktplaats.nl nog optie.

Reageer