De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Op mijn OnePlus 8T heb ik problemen met de ID-check voor de Digid-app activatie. Die geeft steeds "Nfc read error". Wil ik dan via sms-code de app activeren dan zit ik in timeout of er is een onbekende fout opgetreden. Dus dat werkt ook niet. Terwijl ik via de mail na iedere poging een bericht krijg dat het geactiveerd is. Maar als ik dan naar bijv. Mijn overheid ga en via de Digid-app weer wil inloggen, dan moet ik de app weer activeren. Alles al geprobeerd, app verwijderd, opnieuw geinstalleerd, telefoon opnieuw opgestart, etc. etc….. niets lukt. Misschien heeft iemand hier een oplossing voor?
Hoi,Ik wil graag mijn oude nummer vervangen voor een nieuwe. Klantenservice is helaas niet te bereiken. Iemand enig idee hoe ik dit kan doen?Alvast bedankt, Anasr
Hello,I would like to take out a second line with another provider for work, but take my existing Tele2 number. Can I change the number on my Tele2 contract (and keep the contract) so that I can transfer my number? Thanks, Alejandro
Beste lezer,Kan iemand mij antwoord geven op het volgende? Ik heb tele2 en maak gebruik van onbeperkt bellen.Als ik vanuit NL bel naar een Nederlands 06 nummer dat zich op dat moment in Duitsland bevind. Vallen deze kosten binnen mijn bundel? Of moet ik hiervoor extra betalen?
Beste Tele2,Doordat jullie overgegaan zijn op een nieuwe systeem moest mijn simkaart vervangen worden eind Dec 2020. Aangezien ik in Amerika woon hebben mijn ouders de nieuwe simkaart naar mij opgestuurd. Omdat mijn oude simkaart niet meer werkt kan ik mijn nieuwe simkaart niet via Mijn Tele2 activeren. Dat betekent dat bellen met jullie klantenservice de enige optie is. De laatste keer dat ik belde waren er 29 wachten voor mij. Aangezien ik vanuit Amerika bel kost het mij 3$ per min. Aangezien jullie niet per mail bereikbaar zijn en ik toch graag mijn simkaart wil activeren, vraag ik me af of er geen andere mogelijkheid is om mijn simkaart te activeren.
Ik wil bij Belsimpel mijn abonnement verlengen. Nu is daar in tegenstelling tot de Tele2 website de optie om bij het abonnement meteen 5G aan te zetten (ook voor €2 meer). Ik weet dat als je bijvoorbeeld een 10GB databundel neemt je niet meer terug kunt switchen naar een 5GB bundel. Maar ik kan nergens iets vinden over of je wel 5G kunt uitzetten uit je bundel en zo weer €2 kunt besparen. Ik vraag dit omdat de telefoon goedkoper wordt als je 5G aanzet maar ik niet zeker weet of 5G voor mij veel toegevoegde waarde heeft.
Hoi allemaal,Hier ga je blij van worden! De titel geeft het al aan: De dagbundels én Bundelboosters van de Unlimited Data abonnementen gaan allemaal omhoog! Op dit moment zijn deze respectievelijk 5 en 1 GB en we verhogen deze naar 8 en 2 GB, zodat je nog meer ruimte hebt om flink te kunnen internetten! In dit topic geven we antwoorden op mogelijke vragen, dus neem het even op je gemak door. Mocht je daarna nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!FAQVoor welke Unlimited Data abonnementen geldt deze wijziging van de dagbundel en Databooster?Deze wijziging geldt voor al onze Unlimited Data abonnementen. Hieronder vind je het overzicht:Unlimited Data 15.1 Unlimited Data 16.1 Unlimited Data 17.1 Unlimited Data 17.2 Unlimited Data 17.4 Unlimited Data 18.1 Unlimited Data 18.3 Unlimited Data 19.1 Unlimited Data 19.4 Unlimited Data 18.3R Unlimited Data 19.2R Unlimited Data 19.4R Unlimited Data 14.1 Unlimited Data Unlimited Data 20.2R 24 Uur Unlimited Data in NL Ik heb een andere bund
Ik heb net een iphone 12 abonnement gekocht , eerste keer zonder gelijk te betalen, geen bevestigingsmail. Later nog een keer gedaan, en gelijk betaald en nog steeds geen bevestigingsmail. Erg vervelend. Hoe zit dit ?
Goedemorgen, Onlangs is mijn telefoon gestolen en heb ik de simkaart van deze telefoon geblokkeerd en een aantal dagen later een nieuwe ontvangen. Nu kan ik deze niet activeren omdat ik de SMS-code hiervoor niet kan ontvangen. Ook kan ik niet bellen met de klantenservice omdat ik geen bereik heb doordat de SIM-kaart nog niet werkt. Is er een manier hoe dit wel zou moeten lukken? Ik zie graag een reactie tegemoet, alvast bedankt!
Hi everyone, I just ordered a tele2 mothly terminable sim card online and it delivered yesterday. I switched from lycamobile to tele2 and requested a number porting service, but after inserting and unlocking the sim card, there is neither mobile network connection nor a new available number to dial. I tried to create a mijntele2 account to activate my sim card, however it says both numbers I entered( the lycamobile and the temporarily tele2 one) are not in tele2 system.What can I do to solve this issue? I’m so confused and unoriented now.
Ik wacht al meer dan 6 weken op een terugbetaling na de annulering van een bestelling. Ondanks dat ik meerdere keren contact heb gehad met de klantenservice van Tele2 en is mij onder andere verteld dat het met spoed opgelost zou worden door de afdeling financiën, heb ik na dit gesprek niks meer gehoord en nog steeds mijn geld niet terug. Ik heb netjes gewacht, maar heb inmiddels enorme spijt dat ik bij Tele2 heb besteld.Ik vind dit nu echt niet meer acceptabel en weet niet wat ik nog moet doen. Elke medewerker geeft mij andere informatie en er gebeurt wederom niks. Ik begin mij oprecht af te vragen of deze terugbetaling óóit nog komt.
Hi! Ik heb een vraag. Mijn vorige telefoon is gestolen, dus ik heb mijn simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Ik had nog een oud toestel liggen, en daar wil ik nu mijn nieuwe simkaart instoppen. Bij het activeren kwam ik erachter dat ik de klantenservice moest bellen. Alleen: ik kan niet bellen zonder SIM kaart.Is er een andere manier om de SIM te activeren?Groetjes,Arjen
Hallo,Ik heb al jaren mijn abonnement bij Tele2 en heb nu voor de tweede keer sim only omdat mijn vorige toestel nog prima werkte en ik daarna een los toestel heb gekocht.Nu is het zo dat mijn man ZZP-er is en zijn abonnement ergens anders heeft en ik mij daarbij aan kan sluiten. Dus moet ik mijn sim only opzeggen bij tele2.Wat mij altijd is bijgebleven is dat je een sim only abonnement altijd (maandelijks) op kan/mag zeggen. Nu heb ik net gebeld met de klantenservice en werd mij verteld dat mijn abonnement afloopt in mei 2022 en ik deze niet tussentijds op kan zeggen, tenzij ik het abonnement afkoop!! Serieus? Over klantvriendelijkheid gesproken..Maar goed. Ik ben verder gaan kijken en vond deze informatie op de website van tele2:Abonnement met bepaalde looptijd (bijvoorbeeld 24 maanden). Je kunt je abonnement altijd opzeggen, maar deze verandering wordt pas aan het einde van je contractduur doorgevoerd. De opzegtermijn is een maand. Opzeggen doe je door contact op te nemen met de kla
Ik heb een tijd terug een nieuwe simkaart ontvangen omdat tele2 is over gegaan op een ander 4g netwerk. Deze had ik miegen activeren, maar niet gedaan. Ik ben hierdoor van het netwerk af (gegooid) en ik kreeg een mail (8-1) dat er een nieuwe kaart onderweg is. Deze is tot op heden niet bezorgd en bij navraag klantenservice ook niet (eens) verstuurd. Medewerker wilde wel kijken of hij dr nieuwe simkaart (die ik vergeten ben te activeren) alsnog kon activeren, maar die had ik niet bijdehand. Na thuiskomst geprobeerd te bellen met klantenservice maar er zijn steeds 26 tot 32 wachtenden voor mij. Ik bel nu met pre-paid telefoon dus het is erg kostbaar om zolang aan de lijn te blijven. Kan iemand alsnog mijn simkaart activeren of mijn huidige (oude)? Zonder dat ik op 32 wachtenden moet wachten? Grt Marieke
Ik heb sinds van de week een nieuw toestel met een ander abonnement bij Tele2 maar ik ben niet telefonisch bereikbaar ... moet ik iets met mijn oude simkaart doen?
Hey hey! Ik heb nu een abonnement lopen bij T-mobile tot juni, ik zou mijn abonnement nu al kunnen verlengen bij t-mobile alleen het abonnement is op mijn ex zijn naam dus dat is geen optie om het te verlengen. Ik zou graag een nieuwe abonnement willen afsluiten bij tele 2 alleen heb ik geen zin om tot juni te wachten om nieuwe telefoon te kunnen nemen. Is het misschien mogelijk dat ik nu een abonnement afsluit bij tele2 op mijn eigen naam en in juni de nummer overzet of kan dat achteraf niet meer? Want ik neem aan dat als ik nu zou kiezen voor nummerbehoud kan dat ook niet aangezien mijn nummer nog bij t-mobile zit. Weet iemand toevallig hoe het zit?
ik mag over 5 dagen verlengen en ik vroeg mij af of dit inclusief toestel mag? ik heb namelijk nog een openstaand factuur van 114 euro openstaan voor mijn toestel.
goedemiddag,Ik wil graag mijn mobiele abonnement opzeggen, omdat ik er geen gebruik meer van maak (was mijn 2de mobiele nummer). Ik ben op dit moment voor 4 maanden in Dubai en het kost mij 2,25 per minuut om te bellen naar Nederland.Daarom wil ik hem graag online opzeggen.
kunt u mij daarover bellen? het is mijn verjaardag vandaag.
Sinds de fusie met Telfort is de lengte van de persoonlijke welkomstboodschap voor de voicemail afgenomen. Daar is nog wel iets op te vinden, maar bijzonder irritant is dat het inspreken ook nog eens wordt onderbroken door een hinderlijke pieptoon, waarna je weer verder kunt praten. Herkent iemand dat? Is dit op te lossen?
Hallo,Ik zat even in de app te kijken van Tele2 en toen zag ik dat ik aan 8gb unlimited dag bundel heb en een bundelbooster van 2gb. Wordt het verhoogd of is dit een foutje?
Hi,Ik probeer contact te krijgen met een medewerker van jullie want ik wil graag een nieuw telefoonnummer, en eigenlijk wou ik dit nu gelijk. Dus heb overal al gekeken of ik dit makkelijk online kan aanvragen maar dit lukt dus niet, kan iemand mij hier bij helpen? Alvast bedankt.
Hallo, Op 16 februari heb ik mijn bestelling bij Tele2 geannuleerd, maar de aanbetaling van meer dan 600 euro is nu na een maand nog steeds niet teruggestort. Hoe lang gaat het nog duren voordat ik mijn geld terugkrijg? Groet,Thomas
Al 2 maanden geleden heb ik mijn Iphone bestelling bij Tele2 geannuleerd omdat ik toch koos voor een ander toestel. Ik heb al wel de aanbetaling gedaan van meer dan 500 euro Ik heb hierover gebeld en de eerste keer werd mij verteld dat ik binnen een week mn geld terug zou krijgen. Na een week niks gehoord te hebben heb ik weer gebeld en werd mij verteld dat er sprake was van een storing en ik nog 2 weken moest wachten. Na braaf 2 weken te hebben gewacht en weer niks te hebben gehoord nog een keer gebeld en er was weer een storing…. Ik werd weer opnieuw op in het systeem gezet en moest 2 weken wachten maar nu zou het echt gestort worden. Na deze periode weer gebeld en er werd me verteld dat het een spoedgeval zou worden en ik binnen 3 dagen mijn geld zeker terug zou krijgen. Nu zijn we weer 5 dagen verder en heb ik nog steeds mn geld niet. Door corona ben ik mijn baan in de horeca verloren en heb ik dit geld nu gewoon nodig. Dit vaak uitgelegd aan de klantenservice maar blijkbaar dring
Op 30 januari heb ik een bestelling geplaatst voor een iPhone 12 met abonnement, waarvan ik €600,- aanbetaling heb gedaan. Toen de mobiel echter een week later aan was gekomen, bleek er een storing te zijn bij Tele2, waardoor er geen kredietcheck uitgevoerd kon worden. De mobiel werd teruggestuurd en uiteindelijk kreeg ik op 10 februari een mail binnen waarin stond dat mijn bestelling was geannuleerd. Ik verwachtte dus mijn geld binnen twee weken teruggestort te krijgen, zoals op de site van Tele2 vermeld staat.Nu is het een maand verder en ik heb nog steeds mijn geld niet teruggestort gekregen. Mijn vraag is of ik ooit nog mijn geld terug ga zien. Vriendelijk bedankt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.