beantwoord

geen geld terug na annuleren Iphone

  • 17 February 2021
  • 5 reacties
  • 132 x bekeken

Al 2 maanden geleden heb ik mijn Iphone bestelling bij Tele2 geannuleerd omdat ik toch koos voor een ander toestel. Ik heb al wel de aanbetaling gedaan van meer dan 500 euro Ik heb hierover gebeld en de eerste keer werd mij verteld dat ik binnen een week mn geld terug zou krijgen. Na een week niks gehoord te hebben heb ik weer gebeld en werd mij verteld dat er sprake was van een storing en ik nog 2 weken moest wachten. Na braaf 2 weken te hebben gewacht en weer niks te hebben gehoord nog een keer gebeld en er was weer een storing…. Ik werd weer opnieuw op in het systeem gezet en moest  2 weken wachten maar nu zou het echt gestort worden. Na deze periode weer gebeld en er werd me verteld dat het een spoedgeval zou worden en ik binnen 3 dagen mijn geld zeker terug zou krijgen. Nu zijn we weer 5 dagen verder en heb ik nog steeds mn geld niet. Door corona ben ik mijn baan in de horeca verloren en heb ik dit geld nu gewoon nodig. Dit vaak uitgelegd aan de klantenservice maar blijkbaar dringt dit niet door. Ik zou graag zsm mn geld teruggestort zien want zo ga je niet met klanten om naar mijn mening. Ik hoop dat ik via deze weg eindelijk geholpen kan worden.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 18 February 2021, 08:45

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ook de moderator heeft geen pinpas van de Tele2 bankrekening. Er zijn systeem problemen. Daar werken ze intern aan en als je al een melding bij de klantenservice hebt gedaan komt het uiteindelijk goed.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Jeffreyoe,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.

Allereerst mijn excuses voor het lange wachten op jouw geld. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 dagen jouw aanbetalingen terugstorten. In dit geval duurt het langer door een probleem met ons systeem, mijn excuses daardoor. Ik heb jouw bestelling erbij gezocht en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Ik zet jouw aanbetalingen handmatig op de lijst en deze wordt volgende week verwerkt. Zelf zal ik dit blijven monitoren zodat ik zeker weet dat dit snel wordt opgelost. 

Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. Als je vragen hebt hierover stel ze gerust. Ik ben er voor je!

Graag hoor ik wat de status is van de terug betaling het is weer een week verder en heb nog niks gehoord.

I’ve been waiting a whole month for a refund. This is unbelievable.  I’m considering going to the authorities, here you call it Geschillencommissie.

The law says that in 14 days they should be making a refund.