Al 2 maanden geleden heb ik mijn Iphone bestelling bij Tele2 geannuleerd omdat ik toch koos voor een ander toestel. Ik heb al wel de aanbetaling gedaan van meer dan 500 euro Ik heb hierover gebeld en de eerste keer werd mij verteld dat ik binnen een week mn geld terug zou krijgen. Na een week niks gehoord te hebben heb ik weer gebeld en werd mij verteld dat er sprake was van een storing en ik nog 2 weken moest wachten. Na braaf 2 weken te hebben gewacht en weer niks te hebben gehoord nog een keer gebeld en er was weer een storing…. Ik werd weer opnieuw op in het systeem gezet en moest 2 weken wachten maar nu zou het echt gestort worden. Na deze periode weer gebeld en er werd me verteld dat het een spoedgeval zou worden en ik binnen 3 dagen mijn geld zeker terug zou krijgen. Nu zijn we weer 5 dagen verder en heb ik nog steeds mn geld niet. Door corona ben ik mijn baan in de horeca verloren en heb ik dit geld nu gewoon nodig. Dit vaak uitgelegd aan de klantenservice maar blijkbaar dringt dit niet door. Ik zou graag zsm mn geld teruggestort zien want zo ga je niet met klanten om naar mijn mening. Ik hoop dat ik via deze weg eindelijk geholpen kan worden.
geen geld terug na annuleren Iphone
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hallo
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.
Allereerst mijn excuses voor het lange wachten op jouw geld. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 dagen jouw aanbetalingen terugstorten. In dit geval duurt het langer door een probleem met ons systeem, mijn excuses daardoor. Ik heb jouw bestelling erbij gezocht en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Ik zet jouw aanbetalingen handmatig op de lijst en deze wordt volgende week verwerkt. Zelf zal ik dit blijven monitoren zodat ik zeker weet dat dit snel wordt opgelost.
Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. Als je vragen hebt hierover stel ze gerust. Ik ben er voor je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
