beantwoord

geen bevestigingsmail, maar wel betaald

  • 21 March 2021
  • 9 reacties
  • 455 x bekeken

Ik heb net een iphone 12 abonnement gekocht , eerste keer zonder gelijk te betalen, geen bevestigingsmail. Later nog een keer gedaan, en gelijk betaald en nog steeds geen bevestigingsmail. Erg vervelend. Hoe zit dit ?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 24 March 2021, 12:35

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7

Mogelijk ontvang je de bevestiging van de bestelling morgen. Voor een afspraak met de bezorgdienst krijg je apart bericht. Als je twee keer hebt besteld dan zou ik morgen de klantenservice even vragen of er één van de twee geannuleerd kan worden.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @annehazelaar,

Welkom op de Community en de Tele2-Familie! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Superleuk dat je voor ons hebt gekozen, dat vinden wij natuurlijk helemaal te gek! Ik heb meteen jouw bestelling erbij gepakt en ik zie dat je twee bestellingen hebt geplaatst. Als het goed is kan je al een afspraak maken met AMP, de koeriersdient, om een bestelling te laten bezorgen. Omdat de bestelling in afleverproces is kan ik deze niet annuleren voor je, dit kan je zelf gemakkelijk doen via AMP. De bevestigingsmails heb ik opnieuw verzonden, kan je controleren of je deze hebt ontvangen?

Ik hoor graag van je. De Community staat voor je klaar!

 

Hi, ik heb ze binnen ja. Maar ik heb gisteren iemand gesproken van tele2 en die zei dat de bestellingen helemaal geannuleerd zouden worden. En dat ik het geld terug zou krijgen en daarna pas weer opnieuw kan doen. Beetje vreemd. Hij zou gelijk een bevestiging van de annulering sturen. Nog steeds niks gehad!

En daarbij heb je de bevestiging gestuurd van alleen degene die ik nog zou ‘moeten’ betalen. En niet van degene die al betaald is. 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Anne,

Ik heb beide mails opnieuw verzonden. Nu zie ik ook dat beide bestellingen zijn geannuleerd, dat moest nog verwerkt worden. Heb je de annuleringsmail ontvangen? Die is vanochtend om 7.32 verstuurd!

Hoi, 

Nee, die heb ik nog niet ontvangen. 
 

Groetjes Anne 

Reputatie 6
Badge +2

Hey, 

Ik heb de mails nog een keer gestuurd. Het lijkt erop dat er iets mis gaat met deze mailing! We gaan dit onderzoeken nu, mijn excuses voor het ongemak!

Als ik iets anders voor je kan doen dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar!

Ik heb het nu binnen!

Beste, 

 

ik krijg nu weer 2 mails met je bestelling is succesvol voltooid betaal het resterende bedrag. Er gaat echt flink wat mis met jullie mailing. Zondag heb ik het al geannuleerd, annulerings mail kreeg ik pas woensdag en nu opeens weer een bevestigingsmail?