beantwoord

Geld nog niet terug na een maand van de annulering

  • 13 March 2021
  • 2 reacties
  • 139 x bekeken

Op 30 januari heb ik een bestelling geplaatst voor een iPhone 12 met abonnement, waarvan ik €600,- aanbetaling heb gedaan. Toen de mobiel echter een week later aan was gekomen, bleek er een storing te zijn bij Tele2, waardoor er geen kredietcheck uitgevoerd kon worden. De mobiel werd teruggestuurd en uiteindelijk kreeg ik op 10 februari een mail binnen waarin stond dat mijn bestelling was geannuleerd. Ik verwachtte dus mijn geld binnen twee weken teruggestort te krijgen, zoals op de site van Tele2 vermeld staat.

Nu is het een maand verder en ik heb nog steeds mijn geld niet teruggestort gekregen. Mijn vraag is of ik ooit nog mijn geld terug ga zien. 

Vriendelijk bedankt. 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 15 March 2021, 10:35

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je gaat zeker je geld terugzien. Alleen is het automatische proces bij Tele2 wat verstoord de laatste tijd. Bel even de klantenservice. Dan wordt je case op een lijst gezet die handmatig wordt uitgezocht.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @IWMG88,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.

Allereerst mijn excuses voor het lange wachten op jouw geld. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 dagen jouw aanbetalingen terugstorten. In dit geval duurt het langer door een probleem met ons systeem, mijn excuses daardoor. Ik heb jouw bestelling erbij gezocht en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Ik zet jouw aanbetalingen handmatig op de lijst en deze wordt volgende week verwerkt. Zelf zal ik dit blijven monitoren zodat ik zeker weet dat dit wordt opgelost. 

Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. Als je vragen hebt hierover stel ze gerust. Ik ben er voor je!

Reageer