beantwoord

Simkaart

  • 24 March 2021
  • 2 reacties
  • 71 x bekeken

Goedemorgen,

 

Onlangs is mijn telefoon gestolen en heb ik de simkaart van deze telefoon geblokkeerd en een aantal dagen later een nieuwe ontvangen. Nu kan ik deze niet activeren omdat ik de SMS-code hiervoor niet kan ontvangen. Ook kan ik niet bellen met de klantenservice omdat ik geen bereik heb doordat de SIM-kaart nog niet werkt. Is er een manier hoe dit wel zou moeten lukken?

 

Ik zie graag een reactie tegemoet, alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 25 March 2021, 12:56

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Bel met een andere telefoon naar de klantenservice. Er is een heel strak beleid voordat sims weer worden vrijgegeven. Je zult eerst telefonisch je identiteit moeten laten verifiëren. Dit i.v.m. simswap fraude.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Saskia, jeetje, goed dat je, je simkaart direct hebt geblokkeerd en een nieuwe hebt aangevraagd! Ik kan je helpen je simkaart te activeren, alleen zie ik nu in het systeem dat deze al actief is. Had je inmiddels toch de klantenservice kunnen bellen? Werkt alles nu voor je? 

Als ik je toch nog ergens mee kan helpen, laat het me dan gerust weten! Ik sta voor je klaar!