beantwoord

Welkomstbericht Voicemail

  • 13 March 2021
  • 3 reacties
  • 113 x bekeken

Sinds de fusie met Telfort is de lengte van de persoonlijke welkomstboodschap voor de voicemail afgenomen. Daar is nog wel iets op te vinden, maar bijzonder irritant is dat het inspreken ook nog eens wordt onderbroken door een hinderlijke pieptoon, waarna je weer verder kunt praten. Herkent iemand dat? Is dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door eric 13 March 2021, 19:35

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Er is geen fusie met Telfort maar met T-Mobile.

De voicemail is niet bedoeld als automatisch antwoord apparaat waar je hele boodschappen kan uitspreken. Dus even kort en bondig je naam inspreken zodat mensen na de pieptoon een bericht kunnen achterlaten.

Dat is gek. Voor de fusie met T-mobile kon ik gewoon een bericht inspreken, zonder onderbreking. Bij afwezigheid kon ik mensen dan doorverwijzen naar een ander nummer, of aangeven wanneer ik weer wel bereikbaar ben. Die ruimte is nu te beperkt. Dit zal voor mij een reden zijn om straks weer over te stappen op een andere provider.

Reputatie 7
Badge +12

Hoe lang is de boodschap lengte dan nu? Laat je bij je zoektocht even goed informeren over de specifieke voicemail boodschap lengte. Daar wordt niet echt mee geadverteerd bij de aanprijzingen van abonnementen.