Op mijn OnePlus 8T heb ik problemen met de ID-check voor de Digid-app activatie. Die geeft steeds "Nfc read error". Wil ik dan via sms-code de app activeren dan zit ik in timeout of er is een onbekende fout opgetreden. Dus dat werkt ook niet. Terwijl ik via de mail na iedere poging een bericht krijg dat het geactiveerd is. Maar als ik dan naar bijv. Mijn overheid ga en via de Digid-app weer wil inloggen, dan moet ik de app weer activeren. Alles al geprobeerd, app verwijderd, opnieuw geinstalleerd, telefoon opnieuw opgestart, etc. etc….. niets lukt. Misschien heeft iemand hier een oplossing voor?
Heb je van een nieuwe ID kaart de chip uitgelezen?
Nee, ik heb een kaart van het model 011, niet de 012. Ik neem aan dat ik dus moet wachten tot er een oplossing is. En ik kan met model 011 nummer mijn id niet gratis vervangen.
Misschien kan digid je helpen, tot 22 uur, anders wordt het dinsdag!
https://www.digid.nl/contact
Nee, die heb ik gisteren al gebeld. Het enige wat ze zeiden was om mijn wifi uit te zetten en het dan via 4g te proberen, maar dat lukte dus ook niet. Hun hadden het dus helemaal niet over een storing die jij aan mij geappt hebt. Dus ik dacht eraan om het het hier voor een oplossing te gaan. Ben denk ik toch niet de enigste met dit probleem!
Sorry, dan weet ik het ook even niet.
Maar hier komen wel slimmere mensen dan ik voorbij.!
Succes.
Sorry, dan weet ik het ook even niet.
Maar hier komen wel slimmere mensen dan ik voorbij.!
Succes.
In ieder geval bedankt. Weet nu dat er een storing is. Misschien weten ze het daar nog niet dat ook andere modelnummers er last van hebben.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.