Skip to main content

Hi! Ik heb een vraag. Mijn vorige telefoon is gestolen, dus ik heb mijn simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Ik had nog een oud toestel liggen, en daar wil ik nu mijn nieuwe simkaart instoppen. Bij het activeren kwam ik erachter dat ik de klantenservice moest bellen. Alleen: ik kan niet bellen zonder SIM kaart.

Is er een andere manier om de SIM te activeren?

Groetjes,

Arjen

Je kunt kijken of de chat functie nog werkt op de website, type dan ' medewerker spreken'.

Anders even een telefoon lenen.


Yes, bedankt! Ik heb inmiddels al mijn buurman gevraagd om een telefoon te lenen. Had er even niet over nagedacht haha


Klantenservice kan je simkaart direct activeren.


Goedemorgen,

 

Onlangs is mijn telefoon gestolen en heb ik de simkaart van deze telefoon geblokkeerd en een aantal dagen later een nieuwe ontvangen. Nu kan ik deze niet activeren omdat ik de SMS-code hiervoor niet kan ontvangen. Ook kan ik niet bellen met de klantenservice omdat ik geen bereik heb doordat de SIM-kaart nog niet werkt. Is er een manier hoe dit wel zou moeten lukken?

 

Ik zie graag een reactie tegemoet, alvast bedankt! 


Bel met een andere telefoon naar de klantenservice. Er is een heel strak beleid voordat sims weer worden vrijgegeven. Je zult eerst telefonisch je identiteit moeten laten verifiëren.


@saskia.meijer1  Je hoeft je vraag niet in een aantal andere posts te plaatsen, dat maakt het onoverzichtelijk. Houd je aan je eigen topic.