Ik heb sinds van de week een nieuw toestel met een ander abonnement bij Tele2 maar ik ben niet telefonisch bereikbaar ... moet ik iets met mijn oude simkaart doen?
Beste antwoord door pipodeclown
Bekijk origineel berichtIk heb sinds van de week een nieuw toestel met een ander abonnement bij Tele2 maar ik ben niet telefonisch bereikbaar ... moet ik iets met mijn oude simkaart doen?
Beste antwoord door pipodeclown
Bekijk origineel berichtHeb je bij dat abonnement een nieuw nummer? Mogelijk moet de simkaart door de klantenservice geactiveerd worden. De simkaart wordt niet actief verstuurd om misbruik te voorkomen. Als je wel nummerbehoud hebt aangevraagd dan heb je een opzegtermijn bij de vorige provider van minimaal een maand voordat zij het nummer vrijgeven aan Tele2.
Ik schaam me dood ... ik dacht dat ze van Tele2 uit een nieuwe simkaart er in hadden gedaan, maar nu bleek of blijkt, dat ik uit mijn oude toestel mijn simkaart moest halen en deze in mijn nieuwe telefoon moest doen .... hoe stom kan je zijn hahaha
Deze geeft nu Sim 2 aan, waarom niet gewoon Sim 1, dat snap ik niet
Dan heb je een toestel wat geschikt is voor 2 sims tegelijk. Er zijn dus 2 posities waar je een simkaart in het toestel kan stoppen. Check de online handleiding als je de sim van slot2 naar slot1 wilt verhuizen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.