beantwoord

Nieuw toestel met ander abonnement

  • 21 March 2021
  • 4 reacties
  • 88 x bekeken

Ik heb sinds van de week een nieuw toestel met een ander abonnement bij Tele2 maar ik ben niet telefonisch bereikbaar ... moet ik iets met mijn oude simkaart doen?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 21 March 2021, 23:49

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7

Heb je bij dat abonnement een nieuw nummer? Mogelijk moet de simkaart door de klantenservice geactiveerd worden. De simkaart wordt niet actief verstuurd om misbruik te voorkomen. Als je wel nummerbehoud hebt aangevraagd dan heb je een opzegtermijn bij de vorige provider van minimaal een maand voordat zij het nummer vrijgeven aan Tele2.

Ik schaam me dood ... ik dacht dat  ze van Tele2 uit een nieuwe simkaart er in hadden gedaan, maar nu bleek of blijkt, dat ik uit mijn oude toestel mijn simkaart moest halen en deze in mijn nieuwe telefoon moest doen .... 🙈🙈 hoe stom kan je zijn hahaha

 

Deze geeft nu Sim 2 aan, waarom niet gewoon Sim 1, dat snap ik niet

Reputatie 7
Badge +12

Dan heb je een toestel wat geschikt is voor 2 sims tegelijk. Er zijn dus 2 posities waar je een simkaart in het toestel kan stoppen. Check de online handleiding als je de sim van slot2 naar slot1 wilt verhuizen.

Reputatie 7
Badge +8

Voor sim 1 moet vaak de sim nog kleiner worden gemaakt dan voor de plaats van sim 2, afhankelijk van het model telefoon.