beantwoord

nummer behoud van T-Mobile naar Tele2

  • 21 March 2021
  • 1 reactie
  • 209 x bekeken

Hey hey!

 

Ik heb nu een abonnement lopen bij T-mobile tot juni, ik zou mijn abonnement nu al kunnen verlengen bij t-mobile alleen het abonnement is op mijn ex zijn naam dus dat is geen optie om het te verlengen. Ik zou graag een nieuwe abonnement willen afsluiten bij tele 2 alleen heb ik geen zin om tot juni te wachten om nieuwe telefoon te kunnen nemen. Is het misschien mogelijk dat ik nu een abonnement afsluit bij tele2 op mijn eigen naam en in juni de nummer overzet of kan dat achteraf niet meer? Want ik neem aan dat als ik nu zou kiezen voor nummerbehoud kan dat ook niet aangezien mijn nummer nog bij t-mobile zit. Weet iemand toevallig hoe het zit?

icon

Beste antwoord door eric 21 March 2021, 22:48

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt inderdaad een nieuw abonnement met toestel nemen bij Tele2 en later nummerbehoud aanvragen via de klantenservice. Je kan dit ook nu al volledig doen omdat je 4 maanden voor de einddatum van je oude abonnement al nummerbehoud kan aanvragen. Maar dan krijg je wel je toestel en het abonnement start aansluitend aan het oude abonnement. Scheelt je een paar maanden dubbele kosten.

Het nummerbehoud gaat niet op naam, je moet wel een sms bevestiging sturen vanaf het nummer bij de oude provider. Je moet dus toegang hebben tot het nummer.