Skip to main content

Hallo,

 

Op 16 februari heb ik mijn bestelling bij Tele2 geannuleerd, maar de aanbetaling van meer dan 600 euro is nu na een maand nog steeds niet teruggestort. Hoe lang gaat het nog duren voordat ik mijn geld terugkrijg?

 

Groet,

Thomas

Hallo @TvdL,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.

Allereerst mijn excuses voor het lange wachten op jouw geld. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 dagen jouw aanbetalingen terugstorten. In dit geval duurt het langer door een probleem met ons systeem, mijn excuses daardoor. Ik heb jouw bestelling erbij gezocht en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Ik zet jouw aanbetalingen handmatig op de lijst en deze wordt volgende week verwerkt. Zelf zal ik dit blijven monitoren zodat ik zeker weet dat dit wordt opgelost. 

Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. Als je vragen hebt hierover stel ze gerust. Ik ben er voor je!