beantwoord

Activeren Simkaart (Amerika)

  • 26 March 2021
  • 4 reacties
  • 214 x bekeken

Beste Tele2,

Doordat jullie overgegaan zijn op een nieuwe systeem moest mijn simkaart vervangen worden eind Dec 2020. Aangezien ik in Amerika woon hebben mijn ouders de nieuwe simkaart naar mij opgestuurd. Omdat mijn oude simkaart niet meer werkt kan ik mijn nieuwe simkaart niet via Mijn Tele2 activeren. Dat betekent dat bellen met jullie klantenservice de enige optie is. De laatste keer dat ik belde waren er 29 wachten voor mij. Aangezien ik vanuit Amerika bel kost het mij 3$ per min. Aangezien jullie niet per mail bereikbaar zijn en ik toch graag mijn simkaart wil activeren, vraag ik me af of er geen andere mogelijkheid is om mijn simkaart te activeren.

 

icon

Beste antwoord door stevennakchedi 27 March 2021, 03:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Gebruik eens de webchat mogelijkheid op de website. Type dan : medewerker spreken'.

 

Gebruik eens de webchat mogelijkheid op de website. Type dan : medewerker spreken'.

 

Doe dit tijdens de Nederlandse werktijden

Reputatie 7

Of probeer social media of wacht tot in dit topic een Tele2 moderator reageert.

Thank you, opgelost