Skip to main content
Antwoord

Activeren Simkaart (Amerika)

  • March 26, 2021
  • 4 reacties
  • 225 x bekeken

Beste Tele2,

Doordat jullie overgegaan zijn op een nieuwe systeem moest mijn simkaart vervangen worden eind Dec 2020. Aangezien ik in Amerika woon hebben mijn ouders de nieuwe simkaart naar mij opgestuurd. Omdat mijn oude simkaart niet meer werkt kan ik mijn nieuwe simkaart niet via Mijn Tele2 activeren. Dat betekent dat bellen met jullie klantenservice de enige optie is. De laatste keer dat ik belde waren er 29 wachten voor mij. Aangezien ik vanuit Amerika bel kost het mij 3$ per min. Aangezien jullie niet per mail bereikbaar zijn en ik toch graag mijn simkaart wil activeren, vraag ik me af of er geen andere mogelijkheid is om mijn simkaart te activeren.

 

Beste antwoord door stevennakchedi

Thank you, opgelost

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • March 26, 2021

Gebruik eens de webchat mogelijkheid op de website. Type dan : medewerker spreken'.

 


WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • March 26, 2021

Gebruik eens de webchat mogelijkheid op de website. Type dan : medewerker spreken'.

 

Doe dit tijdens de Nederlandse werktijden


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • March 26, 2021

Of probeer social media of wacht tot in dit topic een Tele2 moderator reageert.


  • Auteur
  • Durft te posten
  • Antwoord
  • March 27, 2021

Thank you, opgelost